Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Marvil: Skal du på målrocken?

Haha "ja".

Evt, nei. Så i avisa at det ville være Hapluvesener representert på scena så jeg droppa det. :)

Når er det..?

Noen som vet hvor lang tid man bruker Gjøvik til Sverige..? Raskeste vei. Om noen vet fra Oslo, så hjelper det, da Gjøvik ligger 1.5 timer utfor Oslo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

B|Real: Me 2

Enda en dag, enda en BORTKASTET dag. Sov til 4 i dag igjen, hadde tenkt å sove til 12:30 å dra til Tromsø by en tur..

Endret av SupremeX
Skrevet

Meget produktiv dag til å være meg.. Sto opp "tidlig" (klokka 11.30), dusja, råna, frisør, henta minicooler, funnet ut at vi mest trolig skal ha pokerkveld i "bula".. I tillegg har jeg nettopp sovet litt i sola, litt godt..

:)

Skrevet (endret)
Haha "ja".

Evt, nei. Så i avisa at det ville være Hapluvesener representert på scena så jeg droppa det. :)

Som i sogn? :!:

Eg skal iallefall stå heilt framme med scena og headbange 2kdreiundvier!

Edit: Begynner "I morgoon kveeeld!"

Endret av Satrucci_
Skrevet (endret)

Haha, ja.. (litt OT, men for i pokkern, 90% av dagens avis handla om Årdal.. :roll: )

Oi, jeg leste feil. Du spiller ikke i noe band, du skulle stå framme MED scena.. :blush:

Endret av Marvil
Skrevet
Meget produktiv dag til å være meg.. Sto opp "tidlig" (klokka 11.30), dusja, råna, frisør, henta minicooler, funnet ut at vi mest trolig skal ha pokerkveld i "bula".. I tillegg har jeg nettopp sovet litt i sola, litt godt..

:)

Din maur :roll:

Skrevet

ahpadt; du har altså laget alt selv? Pastaplatene? Slaktet kjøttet selv?...

Alle lager vel lasagne fra bunnen av? Kan jo ikke begynne på toppen heller da :p

Skrevet
ahpadt; du har altså laget alt selv? Pastaplatene? Slaktet kjøttet selv?...

Alle lager vel lasagne fra bunnen av? Kan jo ikke begynne på toppen heller da :p

Jaja.. Kuene står i hagen og jeg har hentet kornet fra åkern.. :whistle:

Skrevet
er goophy på date med x'n?

Ikke eksen, ikke date.

Gammel "flamme" eller hva man skal si, og bare hygge seg litt...

Ikknoe spennende, men...

:love:

Skrevet
er goophy på date med x'n?

Ikke eksen, ikke date.

Gammel "flamme" eller hva man skal si, og bare hygge seg litt...

Ikknoe spennende, men...

:love:

Ikke spennende? traff på en gammel flamme i helga jeg og det var alt anet en uspennende :evil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...