Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

YES!!!!!!!!!!!!!!!!

heidi gikk ut!! endelig..hun har faen ikke gjort noen ting bra for laget sitt noensinne...

i tillegg er hun litt rar i ansiktet :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makan til drittforum skal man faen meg lete lenge etter. Hvorfor i svarte helvete kan de ikke klare å holde det gående når hw.no-siden alltid fungerer?!

Skrevet

Tull at forumet ikke virker når man trenger det. Sitter her på jobb, ingen som ringer inn (telefonsupport sommerjobb) og forumet er nede. I tillegg er nettet begrenset til bare noen sider og når forumet er nede går tiden VELDIG TREGT!! :mad::mad:

Skrevet
Makan til drittforum skal man faen meg lete lenge etter. Hvorfor i svarte helvete kan de ikke klare å holde det gående når hw.no-siden alltid fungerer?!

Og at de ikke klarer og poste noe på frammsiden...er det som irriterer meg mest.

Skrevet

Ye har lekt meg med Windows Longhorn i natt, synes det var bra menyer :)Er vel build 4099 som er siste nå tror jeg :hmm:

Bygget en til Shuttle SN45GV2 (For en kamerat denne gangen) 2 harddisker, 1 ekstern Firewire/USB 2.0 Harddisk, DVD brenner og en hjemmelaget ekstern vannkjølings boks med egen PSU, pumpe, vanntank, og radiator med vifte...Han kopierte min 90%, litt forskjellig hardware merker på f.eks harddiskene og kraftigere CPU. Synes de er morsomme å bygge hehe :love:

Fant ut at Western Digital ikke har noe i en XPC å gjøre, bråker for mye, for ikke å snakke om den som er i eksternt harddisk kabinett...Høres ut som en F16 klar til take-off hehe kan heldigvis bare nappe den ut når man er færdig med den :thumbup:

Skrevet

Jeg formatterte nettopp, og tenkte jeg skulle prøve XP :o Var ikke så galt som jeg hadde trodd. Fikk fjernet teletubbystyle og stilt inn litt her og der, så ble det ganske greit :)

Skrevet
Jeg formatterte nettopp, og tenkte jeg skulle prøve XP :o Var ikke så galt som jeg hadde trodd. Fikk fjernet teletubbystyle og stilt inn litt her og der, så ble det ganske greit :)

Det er jo akkurat som Win2k bare bedre og litt mer bloatware, så jeg skjønner egentlig ikke hva alle win2k fanatikere klager over ;)

Skrevet
Jeg formaterte pc'en min sist, for over ett halvt år side :blush:

Vel;

:: OS :: Windows 2000 Professional, Service Pack 4 (5.0 - 2195), :: installed for :: 61w 5d 3h 41m, ::

:blush:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...