Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det skrives:

Sie comprends.

Gratulerer, du klarte herved å bruke tysk pronomen og fransk verb i samme setning. I tillegg er det feil pronomen.

Endret av HalTan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva faen? Jeg valgte å slette alle. Så spurte den om jeg ville eksluderer disse virusene ved neste sjekk. Selvfølgelig ikke, jeg vil jo at den skal lete etter like virus! Så trykket jeg finished, og så stod det: "You have still 31 high-risk virus on your computer". Så lukket den seg! MAKAN TIL FREKKHET! Nå søker jeg en gang til!

Hint til deg, kast Norton så langt du får det og ta en tur innom www.nod32.com

Oj, det tar ikke øreten timer å søke, det tar ett par minutter... Oj, den tar visst MYE mere virus en Norton gitt, faktisk er det den antivirusen som tar flest, og det er på kun 6MB.

Skrevet
Det skrives:

Sie comprends.

Gratulerer, du klarte herved å bruke tysk pronomen og fransk verb i samme setning. I tillegg er det feil pronomen.

Du sier du suger i Fransk/Tysk?

Uansett, ironi er en fin båt.

Babelfish eier :wee:

Skrevet

Kvinnfolk er oppskrytt :wee:

Har sett The Day After Tomorrow. Den suger. Hollywood crap. Holder kanskje til en 3'er.

c_u_m8, det er ikke virus, men spyware. Last ned Spybot også så slipper norton å plage deg på den måten.

Skrevet
Eller Ad Aware...

Spybot er faktisk bedre.

Installerte spybot her ikke for så lenge siden og den fant spyware som adaware ikke fant i det hele tatt.

Skrevet
Eller Ad Aware...

Spybot er faktisk bedre.

Installerte spybot her ikke for så lenge siden og den fant spyware som adaware ikke fant i det hele tatt.

Mystisk, var omvendt for meg :hmm:

Skrevet
Kvinnfolk er oppskrytt :wee:

Må nok si meg uenig der.

hør om ironi? :wee:

Flink gutt.

Men må si at det var litt vanskelig å forstå at det var ironi, det er ingenting som tyder på det. (Bortsett fra at kvinnfolk ikke er oppskrytt. :wee: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...