Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Burde jeg lese Ringenes Herre på nytt i helga?

Jau det burde du. Burde jeg også gjøre.. :hrm:

Ikke et dumt valg.. har startet å lese samlingen min av Hardy Guttene igjen jeg da ;) hehe

YEAH!

Ønsker jeg også kunne gjøre det. Med Chet og Frank og de folka der.

@ Los, hah, jeg har hatt det slik i flere år. Alle ser på inleggene mine som spam..(borsett fra når jeg modererer da, men)..Man blir vant til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Loqueris si vis me fiere

Det eneste som kommer til hodet er: Det du vil ha vis du viser meg frykt

elns.

Huff Dr.pepper har messed up magen min. :no:

Edit: Carroxx u bastard. :p

Endret av SnowDOG_
Skrevet

Trur jeg har fått spasmer... i øyelokket.

Det vibrerer sån jevnelig i korte intervaller i den nedre delen av det høyre øyelokket. (Om det er øyelokk det heter da, den nedre øyevippe delen)

Skrevet
Måtte dokkor aldri ønske meg døden. :scared:

Neida, men vi ønsker at du skal oppdaget at cola er cola en hvor mye du prøver å finne andre leskevarer :laugh:

Skrevet

I'm back! Yeah! Gikk grådig bra idag (matte eksamen, husker dere sikkert..)

Håper på noe i 4/5 duren.. Vel, no er det Oslo tur! Var der for første gang forrige helg, og eg må si dere har fint vær! Snakkes der ;)

Skrevet (endret)
Trur jeg har fått spasmer... i øyelokket.

Det vibrerer sån jevnelig i korte intervaller i den nedre delen av det høyre øyelokket. (Om det er øyelokk det heter da, den nedre øyevippe delen)

Leamus, heter det. Helt ufarlig, det går over av seg selv etterhvert! :)

Edit: YAY! Da har jeg fått oppkjøring på DAGEN! 19 august klokka 1030 skal jeg til pers. Hadde vært knall å stå, og få lappen på dagen. Wohao!

Endret av bfisk
Skrevet
Loqueris si vis me fiere

Det eneste som kommer til hodet er: Det du vil ha vis du viser meg frykt

Hehe! Nei, det er nok ikke det. :D

Jeg har latin, men har ikke tid til å ta alt på sparket - den første delen handler om en samtale som personen i setningen ikke kan føre med motparten lengre, ser det ut til. Vanskelig å få noen sammenheng da jeg ikke har sett gjennom resten. Det er få oversettere (ingen) på nettet, så den er vanskelig å få oversatt i sin helhet.

Skrevet

Ja sant det. Etter sist tur på byn så ble eg grådig skuffet over meg selv. Slik idiotisk oppførsel skal ikke skje igjen. Fighting og slik dritt hører fortiden til.

Har lovet meg selv (igjen) at eg aldri skal røre noe annet enn øl.

Skrevet

Er en lur tanke det mario.

Tror jeg skal holde den tanken selv også og kansje noen rusbrus for å variere smaken, for etter 12 øl så trenger man annen smak i kjeften.

Nå må jeg lete etter badebukse :ermm:

Skrevet

Det er jo sprit som er tingen SnowDOG_, å svikte sprit er som å drikke Dr. Pepper i stedet for Cola. Du ser jo hvordan det gikk..

Skrevet
Det er jo sprit som er tingen SnowDOG_, å svikte sprit er som å drikke Dr. Pepper i stedet for Cola. Du ser jo hvordan det gikk..

Ironi er en fin buss...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...