Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Skrevet

Hilde ringte nå. Skal ta t-banen om en time og sitter i pysj og har fortsatt ikke spist frokost. Dårlig tid? Guess so. :shrug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hilde ringte nå. Skal ta t-banen om en time og sitter i pysj og har fortsatt ikke spist frokost. Dårlig tid? Guess so. :shrug:

Skal Hilde også være med på TG? Det _skal_ du iaffal. :D

Skrevet

Det fine galleriet med de koselige damene.. Only in america! ;)

Jeg hater søndager. Det er så grått osv ute.. Er trøtt.. Snakka med en fra 4-tia til 12-tia imorges.. Hvordan står det til med folka her da? Candyfloss er glad :) Haltan tegner :) (Det er bra, fordi det finnes bare positive sider ved å kunne tegne) Jeg spiser tortillachips.. Og prøver å bruke min mentale kraft til å få det til å slutte å regne.. Jeh

Skrevet

Forresten, når jeg satt og leste igjennom helgas poster i natt.. Jeg skjønte ikke hva som utløste deres mobbing av CAndyfloss(atten..)? Kanskje noe jeg ikke fikk med meg.. Jeje

Skrevet

I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg

Skrevet
I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg

så du har mosa noen biler du også?

man er ikke man før man bretter en bil på over 110K rundt et tre/stein

Bjaa er mann!

bruttern er mann!

Skrevet

God mørnings folkens. Trøtt som pokker. Sto opp for 1 time siden elns. Kaldt her og huset er tomt. Må snart ut med hunden....Eg er kvalm idag etter all snack'sn eg spiste igår natt.

Rar atmosfære idag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...