Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen andre her som har en streikende skole? Noen som har litt info om ka som skjer? er i mørket her, men har fått inntrykk av at sensorene våre streiker.. Det betyr at jeg ikke får ta eksamen :(

:laugh:

På vår skole kan i hvert fall bare lærerne streike. Dvs: 60 lærere som streiker, 15 lærere som blir igjen pga de er lektorer osv. Vi får skriftlig eksamen uansett hva, men det er muntlig eksamen det er fare for, og hvis streiken er langvarig får vi karakterene vi fikk til jul i år også..noe som betyr døden! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen andre her som har en streikende skole? Noen som har litt info om ka som skjer? er i mørket her, men har fått inntrykk av at sensorene våre streiker.. Det betyr at jeg ikke får ta eksamen :(

Kanskje en idè og skjekke om de gjør det så du ikke går glipp av en eksamen?

Skrevet

Det som er plagsomt er at statsarbeiderne skal streike, så det blir ikke skatteutbetlinger før i september for oslofolket :devil::devil: Jeg som skulle ha meg ny mobil også :(

Skrevet

Streik?

Har ikke jeg hørt noe om :cry:

Kjøpte meg hjelm istad, så nå kan jeg kjøre uten å få fluer i øyet (som fører til betenelse og håvent øye osv.. som jeg klarte sist gang). Faen og dyrt det blir med moped, har jo brukt 6000 bare på å få lappen, lås, hjelm, hansker, forsikring og omregistrering :thumbdown:

Skrevet
Streik?

Har ikke jeg hørt noe om :cry:

Kjøpte meg hjelm istad, så nå kan jeg kjøre uten å få fluer i øyet (som fører til betenelse og håvent øye osv.. som jeg klarte sist gang). Faen og dyrt det blir med moped, har jo brukt 6000 bare på å få lappen, lås, hjelm, hansker, forsikring og omregistrering :thumbdown:

Gled deg til du skal til med bil :cry:

Skrevet
Det som er plagsomt er at statsarbeiderne skal streike, så det blir ikke skatteutbetlinger før i september for oslofolket :devil::devil: Jeg som skulle ha meg ny mobil også :(

Hæ?

Hvor har du det fra?

Skrevet
Håper det i alle fall. Nokia 6230 frister så sykt mye! :love::love:

Like før jeg handler på kreditt vett :scared:

hehe, tenk heller på hvor mange du kan kjøpe av den hvis du ikke kjøper på kreditt du (med tanke på renter og sånt)

Skrevet

Å kjøpe på kredit er helt ok... Bruker det selv en del når jeg må ha noe som jeg ikke har råd til akkurat da, betaler tilbake når jeg får lønn! koster ikke mange kronene da.

Skrevet

*Håpe hardt og inntenst på at skolene går ut i streik i morgen, og streiken varer resten av skoleåret*

Hvis det ikke skjer er jeg heller ille ute når det gjelder karakterer, men hvis jeg får julekarakterene har jeg faktisk 5 i matte, 6 i naturfag, og 3 i tysk. Noe jeg vil kalle meget brukbart... :D

Kommer jeg opp i matte skriftlig, og vi må ha eksamen sier jeg takk og farvel til verden. Da kan jeg likegodt leke litt på motorveien, eller ta med meg et tau og gå en tur i skogen...

Noen som vet hvordan det går med forhandlingene? (streikegreiene altså)

Skrevet

Driver å surfer litt på nette her. Fant no sånn anonymus proxy greier. Prøver det nå, men hvordan ser jeg om det virker?

Hva er det som skjer egentlig når jeg bruker det? Hva er det forno egentlig? Har hørt om Proxy før, men jeg hvet ikke hva det er.

Skrevet
Driver å surfer litt på nette her. Fant no sånn anonymus proxy greier. Prøver det nå, men hvordan ser jeg om det virker?

Hva er det som skjer egentlig når jeg bruker det? Hva er det forno egentlig? Har hørt om Proxy før, men jeg hvet ikke hva det er.

i følge ip-adressen din så sitter du "her i landet nå" så høres ikke ut som at den funker helt ;)

Skrevet
Håper det i alle fall. Nokia 6230 frister så sykt mye!  :love:  :love:

Like før jeg handler på kreditt vett  :scared:

hehe, tenk heller på hvor mange du kan kjøpe av den hvis du ikke kjøper på kreditt du (med tanke på renter og sånt)

den har jeg hatt lenge den ;P

Skrevet
hva er egentlig begin.no? :roll:

Felles startside for alle sidene, alle forumpostene og nyhetene vil samles der slik at man har alt på et sted. Hehe, har fått litt inside-information :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...