Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk kost oss med deilig sol forrige uke og nå regner det bare.

Muahaha mange som fikk ødlagt planene sine idag. Mange som eg kjenner skulle ut og grille og drikke idag men blir lite grilling i dette møkka været. :devil:

Skrevet
Vi fikk kost oss med deilig sol forrige uke og nå regner det bare.

Muahaha mange som fikk ødlagt planene sine idag. Mange som eg kjenner skulle ut og grille og drikke idag men blir lite grilling i dette møkka været. :devil:

hehe

mens her hvor jeg er er, er været topp, men kjeder meg like mye for det

Skrevet

Hallo

Idag laster jeg opp en film som jeg og noen venner har laget.

Filmen er så elendig det går ann å bli, men er alikevell litt morsomt å se hvor dårlig den er :p

Den kommer opp på nett om 2 timer ++ :thumbdown:

Skrevet

Her på sørlandet er været finere enn på lenge - deilig og varmt ute, sporadiske, hvite, lyse skyer høyt på himmelen, men for det meste blått. Så godt som vindstille.

Skrevet

Ca samme her på sørlandet, men skyene henger litt høyere, og er enda lysere :)

Nå stikker jeg ned til byen om ti min for å kjøpe engangsgrill og grillmat, og så stikker jeg ut på Tangen. Faen, dette kommer til å bli så fett! :D

***bfisk was last seen quitting forum.hw.no stating 'yeeeeeeeeehaw!'

Skrevet

Kos deg bfisk.

Holder meg inne jeg, i alle fall for nå! Er snakk om noe utepils. Skal du være med schmelk? ta med deg den dama som går rundt naken hos deg og, hvis hun kan ta litt pause i lesinga ;)

Skrevet
Ca samme her på sørlandet, men skyene henger litt høyere, og er enda lysere :)

Nå stikker jeg ned til byen om ti min for å kjøpe engangsgrill og grillmat, og så stikker jeg ut på Tangen. Faen, dette kommer til å bli så fett! :D

***bfisk was last seen quitting forum.hw.no stating 'yeeeeeeeeehaw!'

Hmm...lurer på om jeg å skal ta meg en tur på tangen... :thumbs:

Skrevet

Hoel: noen andre av mine venner skulle visst/er i frogner parken og tar utepils der... Er det AndyG som har noen ideér? Evt så kan vi sikkert alle møtes i frogner parken!

Noen andre i Oslo som kunne tenke seg å møtes i frogner parken btw?

Skrevet
Kos deg bfisk.

Holder meg inne jeg, i alle fall for nå! Er snakk om noe utepils. Skal du være med schmelk? ta med deg den dama som går rundt naken hos deg og, hvis hun kan ta litt pause i lesinga ;)

*ler*

Skrevet
Hoel: noen andre av mine venner skulle visst/er i frogner parken og tar utepils der... Er det AndyG som har noen ideér? Evt så kan vi sikkert alle møtes i frogner parken!

Noen andre i Oslo som kunne tenke seg å møtes i frogner parken btw?

Ja, AndyG. Skal nevne frognerparken. Nå skal skalpen snauklippes for nå er det sommer ja! Turte å titte ut av vinduet :dontgetit:

Skrevet

Sånn passelig ok vær her ute nå...

Snøen lå på marka i gårkveld så det er vel bare å få på seg lang underbukse og drit når man skal gå ut :ermm:

Skrevet

HalTan: det har du nok rett i, men hvis noen her uansett hadde tenkt seg ut så kunne man jo sittet sammen og evt blitt kjent med flere folk tenkte jeg! :-)

og btw: schmelck skrives ikke schmelk :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...