Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Går du på VK1 nå?

Går VK2 service elektronikk nå. Gått GK elektro , vk1 elektronikk og nå VK2 service elektronikker. Er på jobb halvparten av tiden.. mao nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
LOL - Nå får jeg snart pepper på Internett & Nettverk , under "Hva er din mening om Telenor ?" tråden... Prøver å fyre på litt der :lol:

jeg kommer også!

her skal det helles bensin på bålet =D

Skrevet
hehe.. Fatter ikke hvorfor Telenor er så mye hatet jeg .. Men URL? Kan jo støtte deg ;)

Telenor og microsoft er vel to sider av samme sak.

Eg personlig har ikje noe imot MS.

Skrevet

Ah, endelig hjemme...

Jeg har igrunn heller ikke noe imot Telenor, ikke når det kommer til ADSL, jaffal... Var igrunn veldig skeptisk til denne begrensninga først, men egentlig så trenger jeg verken høyere fart eller større kvote med det første, og skulle jeg trenge større kvote så er det ikke verre enn at jeg får fem måneders ekstra kvote som jeg kan bruke når jeg vil til en hundrelapp. Linja er stabil som berget selv, og hvis jeg skulle ha behov for det kan jeg også dele linja.

Finnes sikkert bedre alternativ, men så lenge jeg ikke betaler linja selv så er jeg glad for at mamma valgte Telenor.

Nå skal jeg spørre om fri. Wish me luck. :-)

Skrevet

Hihihi *grin*

Kem ble nr100? Arggh /me ville bli numero 100

:grumpy:

Fyhelsiken eg er trøtt idag. Merkelig greie dette her. Har sovet nok men likevel er eg uten krefter. :shrug:

Skrevet

Håper en viss fyr, som postet en viss post blir bannet og kastet utfor et stup!! :grumpy::grumpy:

..hvis du ikke vet hva jeg snakker om, så ikke gidd å spør!

Skrevet

Nå er jeg sulten... men jeg har nettopp spist 3 pakker nuddler :wow:

Teit av Thea å ta pause til søndag, vi som moret oss sånn... :p

Uanett... jeg har lyst på cola, eller en kald, SKIKKELIG kald pils... hmms...

jaja... nå er det på tide å kaste bort litt tid foran pc'n

Skrevet
Uanett... jeg har lyst på cola, eller en kald, SKIKKELIG kald pils... hmms...

En pils skal være kald, men, ikke Skikkelig kald synes jeg.. Det blir for kaldt.. Men, men.. Smaken er som baken; noen liker faktisk også Hansa Lemon.. :wow:

Skrevet

Bone, skikkelig kald betyr ikke at den skal være KALD... den skal holde ca. 4 celciusgrader, IKKE være kjølt ned i fryser og den skal serveres i glass som er tørket på rist, ikke med håndkle. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...