Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom hjem nå nettopp. Vi leide Cabin Fever. Eller hva den het. Dritskummel. Før filmen sa jeg: "Jeg elsker å bli skremt!" Etter filmen lå jeg bak ryggen hans og ropte: "Er den ferdig nå?" :blush:

Skrevet

Tar kvelden jeg, minutta snek seg akkurat forbi 12.00 :)

*Nynnepå Team America Sangen* America F*ck Yeah! Coming again to save the mother f*cking day! YEAH America f*ck yeah! Freedom is the only way YEAH! Terrorist your game is through cuz now you gonna answer to AMERICAA! F*ck yeah! So lick my butt and suck on my balls! America f*ck yeah! Watcha gonna do when we come for you now?! Its the dream that we all share, its the home for tomorrow!! F*ck yeah!

MacDonalds! Wallmart! osv Baseball! Rock and roll! Internet! Slavery! ellerno :!:

Skrevet
Flere som føler at de henger litt for mye på dette forumet?

hw.no kan bare begynne å forberede seg på søksmål på lik linje som tobakksfirmaene :p

Skrevet

Jepp,

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem, kommer på skolen, eller finner meg en pc i det hele tatt er og gå inn på forumet...

Men nå legger jeg meg :hrm:

Skrevet

Nei. Jeg henger her når jeg vil ha tid for meg selv. Avslappende og kanskje den eneste tingen jeg gjør der jeg ikke stresser, men bare sitter stille.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ja...

Hvorfor slutte?

Skrevet
Hehe, saksøke hw.no pga. epelepsia :p "jeg visste ikke at det var så avhengighetsdannende :no: "

neida, kanke gjøre noe vondt mot hverken gamer.no eller hw.no :D

kos skal de ha :p

Skrevet

Jepp. Det første jeg gjør når jeg har tilgang til internett på en PC er å sjekke forumet.

Skrevet

Jeg skulle legge meg, så tror du ikke jeg drar fram laptopen og surfer rett inn hit..

Det sier vel sitt... :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...