Gå til innhold

HDD + Flyplass = terrorist ? :D


NoNamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ganske strenge sikkerhetstiltak i Salt Lake City for tiden (av en eller annen grunn?)... Hørte at folk som hadde med seg drikkeflasker ble stoppet på hvert hushjørne av bevæpnede vakter og bedd om å drikke av flasken.

Hvis du er terrorist er da valget klart: Enten drikker du "giften" din og dør, eller så nekter du og blir skutt :grin:

Lenke til kommentar

Hehe. Ja, du får nok latterkrampe... men jeg er så vandt til å hjelpe folk med data maskiner, har setti inn skjermkort, brennere, harddisker, netverkskort, modemkort, isdn kort og alt det annet de "n00bza" som finner her på øya... Hehe, jeg er oxo vandt med at folk kaller Kabinnetet for Harddisk, så eg ler sjeldent av det, bare retter noe sinnsykt, eller kan vel si at jeg torturerer de hvis de sier Harddisk isteden for Kabinett! Og Mr.Hassan, eg trur det er LAN(Local Area Network) eg går på :smile:

Lenke til kommentar

Var ganske uerfaren for 8-9 år siden da jeg kjøpte min første pc. Etter 1 uke klarte jeg å slette command.com og resten av filene på root :smile:

Endte opp med at jeg tok med absolutt alt av komponenter tilbake til forhandleren for å reparere det. Dvs. kabinett, skjerm og alle kabler :grin: :grin:

Kan si at sjefen ble litt overrasket over newbie-faktoren og jeg ble bedd om å kun ta med kabinett neste gang :smile:

Lenke til kommentar

vår første pc: den som fremdeles er i huset... :cry: en pentium 166 MMX... har vært på verksted tre to ganger, første gang pga dårlig hd (ikke kabinett, men hd). denne disken hadde leverandøren offisielt gått ut og sagt at var dårlig. vi fikk en identisk tilbake.

 

en tid etterpå gikk den nye hd'en i stykker. samme problem. fikk den tilbake, da var de 2,1GB (dvs 2,0_GB_ :roll: ) blitt til 10GB (dvs 9,5 _GB_ :roll: ). gjett hvem som enda har ledig plass på maskinen!!!

(ingen spill å legge inn, alle krever for mye :lol: )

 

nei, jeg er glad firma kjøper ny maskin til oss. vi har lidd mye....(men jeg har aldri kalt kabinettet (med eller uten innmat) for hd, eller motsatt...

Lenke til kommentar

Jeg leste i det nyeste "Se & Hør" at det var en gamling i forbindelse med OL skulle ta fly. Han glemte en gammel koffert, personalet trudde det var en bombe og de evakuerte flyplassen tror jeg. Det endte med at de opnet den og fant bare masse papirer, men de stolte ikke helt på kofferten og sprengte den likeså godt i luften :grin: Stakkars fyr som eide kofferten

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-02-20 19:59, hasuwest skrev:

Hehe. Ja, du får nok latterkrampe... men jeg er så vandt til å hjelpe folk med data maskiner, har setti inn skjermkort, brennere, harddisker, netverkskort, modemkort, isdn kort og alt det annet de "n00bza" som finner her på øya... Hehe, jeg er oxo vandt med at folk kaller Kabinnetet for Harddisk, så eg ler sjeldent av det, bare retter noe sinnsykt, eller kan vel si at jeg torturerer de hvis de sier Harddisk isteden for Kabinett! Og Mr.Hassan, eg trur det er LAN(Local Area Network) eg går på :smile:





Har du hørt de som sier professor isteden for prosessor? lol :grin:
Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-22 12:46, thomasolsen skrev:

Quote:


On 2002-02-20 19:59, hasuwest skrev:

Hehe. Ja, du får nok latterkrampe... men jeg er så vandt til å hjelpe folk med data maskiner, har setti inn skjermkort, brennere, harddisker, netverkskort, modemkort, isdn kort og alt det annet de "n00bza" som finner her på øya... Hehe, jeg er oxo vandt med at folk kaller Kabinnetet for Harddisk, så eg ler sjeldent av det, bare retter noe sinnsykt, eller kan vel si at jeg torturerer de hvis de sier Harddisk isteden for Kabinett! Og Mr.Hassan, eg trur det er LAN(Local Area Network) eg går på :smile:





Har du hørt de som sier professor isteden for prosessor? lol
:grin:

 

jeg snakka med en prosessor på skolen i dag. han sa at han hadde installert en ny professor i maskina si :grin::lol:

Lenke til kommentar

Jeg måtte ta utav alt fra sekken min på gardermoen, når jeg tok opp MP3 spilleren (jazpiper), stod fyren og så litt på den, før han sa "aha, minidisc" og sa at jeg kunne ta tingene og gå igjen.

 

 

Sjekker ikke folk hva som er i kofferter? vi kjøpte et paintball-gevær i USA og det gikk helt greit å sende i kofferten.

Et paintball gevær ser jo ut som et sinnsykt våpen...

 

en gang broren min skulle hjem fra USA tok de et neon-grønt vanngevær fra en fyr, og pakket det skikkelig godt inn med teip og alt mulig styr...

broren min fikk det når de var fremme, men hallo? det kan jo nesten ikke forveksles med et våpen en gang! NEONgrønt. det lyser nesten, og det er laget av rein plast, og det veier ikke noenting.

Lenke til kommentar

Heisann

Jobber på OSL og kan fortelle til deg som skal ta med HD at du muligens må belage deg på å sende den i cargo (hvis de finner den).

 

Vannpistoler blir automatisk konfiskert da det allerde har vært flere flykapringer (ihvertfall 2) hvor de har fylt opp "våpenet" med vann, kalt det for syre og kapret flyet.

 

Hva som er i kofferter er ikke så farlig, så sant det ikke er sprengstoff, -jeg mener hva skal du gjøre? hoppe ut av flyet i lufta, bryte deg inn i cargo og kapre flyet?? hmmm...nei.

 

til extremsport entusiasten: Dette er allerde prøvd her på OSL. gutten som var under 16 slapp fra det med å bli svartelistet på SAS flygninger i 10 år.:sad: Hvis han hadde vært over lavalderen kunne han ha fått flere års fengsel.

 

 

SpN

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-45jaQkrH

samma her... Er ekstremt skjelden at de sjekker noesomhelst på Evenes flyplass heller, når man skal til Gardemoen. :-?

sært... Kunne jo jaggu hatt med seg hvasomhelst i kofferten og sekken på flyet.. :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...