Gå til innhold

HDD + Flyplass = terrorist ? :D


NoNamed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det værste som kan skje er at de ikke kjenner igjen gjenstanden på scanneren og du får spørsmål om å åpne baggen (de kan ikke gjøre det, du må gjøre det selv :wink: ), så tar de ut HD, kikker på den, legger den ned i baggen igjenn og du kan gå videre.

 

På Heathrow ble jeg stoppa fordi jeg hadde masse CD'er liggene i baggen min. Antakelig kunne de se at det var CD'er, men fordi de lå hulter i bulter kunne de ikke se hva annet som var i baggen, så den store skumle vakten kikket på meg og sa "can you open your bag for me, please, miss". Jeg gjorde det, han flytta litt på CD'ene og så at det ikke vat noe ulovlig i baggen, og jeg kunne gå videre. Selvom vaktholdet på Heathrow kan virke litt overveldende var de så høffelige at det var ikke skummelt i det hele tatt. Den ene vakta fleipet tillog med med at håndveska til vennina mi kunne være en kamuflert bombe (den er liten, og "koffort" lignende, ganske retro).

 

Når det ikke er skummelt å bli stoppa på Heathrow er det garantert ikke skumelt å bli stoppa på Gardermoen eller Flesland, så bare slapp av du :smile:

Lenke til kommentar

Selvfoelgelig blir ting sjekket paa flyplassen.

 

Naar det gjelder sprengstoff, saa tror jeg de fleste flyplasser med rute til "politikkens Satan" har faatt en oppstrammer og installert dynamitt-sensorer etter han derre joggesko-dusten.

 

Nei, da er det bedre aa bruke ikke-gassende termitt-baserte saker for aa starte eksplosive branner, noen av de stoffene er vanskelige aa detektere.

 

PS! Dette er en spoek - jeg haaper ikke USA tar dette ille opp og sender en smart bomb mot meg og treffer noen i Afrika.

Lenke til kommentar

Man kunne jo teste, ved å plukke ut innmaten i en harddisk. Stappe inn en fin klatt med marsipan. legge til litt extra fiktive ledninger ( er ikke sikker på om man trenger det). Skru igjen og legge den i baggen.

Så stikker en på rundreise i Europa og ser hvor en blir stoppet. :smile:

Ny extremsport ?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...