Gå til innhold

Hvilke spill ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran Turismo 4

Ratchet & Clank 2

WRC 2003(det suger sikkert men det må testes)

De litt mindre ønskede:

Soul Calibur 2

Freedom Fighters

Desert Storm 2(kommer det ut innen jul?

Skrevet
Jeg ønsker meg masse hardware, en TV som jeg kan kople til ps2'en og fred i verden :roll:

Jau det er nok andre ting eg ønsker meg framfor spill men her er det snakk om spill eller HVA?

Skrevet

har nok med peng til å kjøpe meg de spillene jeg vil ha, men kunne gjerne sett at patch 1.13 kom ut til warcraft >_<

kunne jo tenkt meg return of the king til jul, siden det kjøper jeg ikke før jeg har sett filmen uansett... man må jo være komplett tulling om man spiller seg gjennom det før man ser filmen...

• 4 uker senere...
Skrevet
kunne jo tenkt meg return of the king til jul, siden det kjøper jeg ikke før jeg har sett filmen uansett... man må jo være komplett tulling om man spiller seg gjennom det før man ser filmen...

Nolimit!

Lurer på hvor mange ganger du har sagt det jeg!

I spillet får du jo ikke se hele filmen/historien alt er jo klippet og kuttet sammen slik at du får den samme kino opplevelsen (kanskje litt mer innsikt,men....) Alle som har lest en bok her, har sikkert lest LOTR så de kan historien vis det er det du mener ;):shrug:

Skrevet

fallout 3.

med en engine ala doom3/hl2, og med muligheten til å velge mellom 3rd/1st view og standart "birdview"....

da hadde jeg begynt å like julen!

:D:D:D:D

Skrevet

Serriøst altså. Er det ingen som venter på Doom3? Dere er jammen jalla =D

Greit nok å ønske seg Doom 3 til jul, men uansett hvor mye du ønsker deg det kan du ikke få det i og med det ikke kommer ut før neste år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...