Gå til innhold

TEST: Asus Z97-A


Anbefalte innlegg

 

 

hvordan kan man være fornøyd med så lang oppstartstid?

Bør komme noen bra bios-oppgraderinger for den oppstartstiden.

 

 

Kan det skyldes en eller annen (unødvendig) 3. parts kontroller som bruker lang tid? Min 3Ware RAID-kontroller bruker laaang tid på å starte opp. Uansett restarter jeg kun maskinen når det vanker oppdateringer fra Microsoft, så problematisk er det ikke.

 

Det var vel Z97-chipsettet som hadde ansvaret for alle SATA-portene så det er vel tvilsomt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å kjøpe dett kortet med en 4690k og lurer på hvilket kabinett og minne som er bra nok til et oppsett som ikke trenger noe fancy greier. Skal bare ha en maskin som skal brukes til nett, musikk og nett-tv + at den skal gå 24/7 med distributed computing (climateprediction.net o.l.)

Trenger også å vite hvilket selskap som bygger dette enkelt og greit for en rimlig penge

Endret av ss1108
Lenke til kommentar

 

Bra med både DP og HDMI, men så TILLATER de seg å ta med både VGA og PS2, på bekostning av enda flere USB-porter? Det holder ikke...

Skjønner ikke helt hvorfor de og de fleste andre HK produsenter har PS2 og VGA på hovedkortene sine. Finnes det noen som enda bruker de?

 

 

Bruker PS2 på tastatur. Helt suverent :) Det er en grunn til at man fortsatt ser PS2 port på f.eks ROG serien til Asus. Det er for gaming.

 

VGA (eller DVI/HDMI for den saks skyld) har jeg aldri hatt behov for på en hovedkort.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...