Gå til innhold

Vente på Hercules Prophet 9800 pro?


Deidei

Anbefalte innlegg

Hei

Krevde pengene tilbake fra itbutikken (Aldri mere itbutikken!) etter over to mnd. behandlingstid på et radeon 9700 pro kort.

Får pengene, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt gfx, valget står mellom Sapphire og Hercules 9800 pro, Hercules er bedre, men er det verdt å vente i 2 uker til Komplett får Hercules kortet inn?

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Krevde pengene tilbake fra itbutikken (Aldri mere itbutikken!) etter over to mnd. behandlingstid på et radeon 9700 pro kort.

Får pengene, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt gfx, valget står mellom Sapphire og Hercules 9800 pro, Hercules er bedre, men er det verdt å vente i 2 uker til Komplett får Hercules kortet inn?

:roll:

Hercules er "bedre" ?

 

Greit nok, det kommer med kjøleribber på minnebrikkene og fancy neonlys.

 

Har selv Sapphire 9800 Pro og kan klokke det til 444 / 378 uten artifacts.

 

Jeg hadde forresten et Hercules 9700 Pro som jeg også var fornøyd med.

 

9800-kortene er råe uansett hvilke du velger!

Lenke til kommentar

hercules er bedre enn sapphire ja. jeg har hatt sapphire før og bare problemer. kanskje jeg har vært uheldig? men jeg har ALDRI hatt problemer med hercules. så jeg tar ikke sjangsen hos sapphire igjen nei.

heretter blir det kunn hercules. men det er min personlig erfaring da. gjør som du vil.

men vil du være på den "safe" siden så veit du hva du bør velge!

Lenke til kommentar
Er ikke elkjøp der jeg bor..  :(

 

joda, det ligger rett nord for Waygate. En times gange ca.

 

northrend.jpg

 

Hvor bor du da?

 

DrE

 

Gidder ikke gå så langt, så slitsomt.

Men fra spøk til revolver, så er det ikke særlig vits å vente?

Vil jo gjerne ha grafikkort snart, sitter på et dårlig gf2mx og har spill som Unreal2 og HomeWorld 2 som venter i skuffa.... :D

Lenke til kommentar

lol, raringer... :lol:

 

Var besatt på å få tak i et Hercules kort til å begynne med jeg også, men siden de var utligjengelig når jeg skulle ha et 9800pro kort (i mai) så ble det Sapphire....

 

Kan ikke si jeg har angret et sekund. Faktisk så kommer noen Sapphire kort opp i over 470Mhz på kjerne... noe som er en pen overklokking på 90Mhz.... Uten xtra kjøling..

Lenke til kommentar
Hmm...Komplett har ikke noen av kortene inne plutselig. Men det har MPX og PM-DATA. Hvilken av butikkene bør jeg bestille fra? Hvem er raskest på returer? :D

 

Jeg vil absolutt anbefale mpx, betaler selv med VISA der, aldri no tull, og de sender somregel samme dagen.

 

Pm-data har jeg aldri hørt om, så de skal jeg ikke uttale meg om

Lenke til kommentar
lol, raringer... :lol:

 

Var besatt på å få tak i et Hercules kort til å begynne med jeg også, men siden de var utligjengelig når jeg skulle ha et 9800pro kort (i mai) så ble det Sapphire....

 

Kan ikke si jeg har angret et sekund. Faktisk så kommer noen Sapphire kort opp i over 470Mhz på kjerne... noe som er en pen overklokking på 90Mhz.... Uten xtra kjøling..

Må si jeg tviler sterkt på den der 470mhz OC'ingen din. Kan ha vært noe midlertidig noe, dessuten klarer du sikkert ikke 440 engang med luft stabilt, hva fikk du i 3d mark da?

Lenke til kommentar
lol, raringer... :lol:

 

Var besatt på å få tak i et Hercules kort til å begynne med jeg også, men siden de var utligjengelig når jeg skulle ha et 9800pro kort (i mai) så ble det Sapphire....

 

Kan ikke si jeg har angret et sekund. Faktisk så kommer noen Sapphire kort opp i over 470Mhz på kjerne... noe som er en pen overklokking på 90Mhz.... Uten xtra kjøling..

Må si jeg tviler sterkt på den der 470mhz OC'ingen din. Kan ha vært noe midlertidig noe, dessuten klarer du sikkert ikke 440 engang med luft stabilt, hva fikk du i 3d mark da?

At Sapphire kort kommer opp i 470 med luft tror jeg ikke på.

 

Mitt Sapphire klarer 450 på luft, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
lol, raringer... :lol:

 

Var besatt på å få tak i et Hercules kort til å begynne med jeg også, men siden de var utligjengelig når jeg skulle ha et 9800pro kort (i mai) så ble det Sapphire....

 

Kan ikke si jeg har angret et sekund. Faktisk så kommer noen Sapphire kort opp i over 470Mhz på kjerne... noe som er en pen overklokking på 90Mhz.... Uten xtra kjøling..

Må si jeg tviler sterkt på den der 470mhz OC'ingen din. Kan ha vært noe midlertidig noe, dessuten klarer du sikkert ikke 440 engang med luft stabilt, hva fikk du i 3d mark da?

 

Øh, har jeg sagt jeg får til å kjøre 470 Stabilt da? Jeg sier bare at det går an....

 

Se på vr-zone sin review

 

Der har de gjennomført 3dmark med 472/370 mhz... :o

Lenke til kommentar
Hmm...Komplett har ikke noen av kortene inne plutselig. Men det har MPX og PM-DATA. Hvilken av butikkene bør jeg bestille fra? Hvem er raskest på returer? :D

 

MPX er kjempe butikk, bare gode erfaringer.

Kjappe med sending (dagen etter får jeg det, om bestilt før 10.00), og kjappe med returer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...