Gå til innhold

alinux.no logo thread


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... Jeg syntes at naar du gjorde slagordet lysere saa ble det plagsomt og begynte aa sloss med selve logoen.

Jeg likte den "nye" bakgrunnen som ble tatt vekk igjen.

Jeg liker ikke 1024x logo, normale folk skal ogsaa kunne bruke siden.

 

Hmm, jeg har ikke logoen til aa se paa saa jeg maa fyre den opp for aa se de forskjellige tingene.

 

Vel.. hvis du ikke tar den ned til 800px vil siden bli veldig daarlig i mine 0yne. De fleste kj0rer 800x600 opplosning saa de faar horisontalscroll, som er meeeget slemt.

/dev/urandom er veldig alene. Er denne veldig spesiell den siden den sitter der saann for seg selv med sin egen farge og er ganske lys? Fint er det, men den stikker seg litt ut siden den er alene i det hj0rnet.

 

Ser at det ikke hadde vaert saa mange tilbakemeldinger paa den siste der, saa det trengtes :>

 

Ellers saa er ikke fargene paa slagordet under saa viktig, saa bra nok ut saa lys som den er ogsaa.. (selv om.. :p ) *grin*

Lenke til kommentar

Nei, enten lager dere siden dynamisk i størrelse, slik at den tilpasser seg vindusstørrelsen, eller dere mekker den i 1024. Har ikke noe tro på at de fleste nordmenn med linux-interesse kjører 800x600. Den eneste undersøkelsen jeg har sett var på hw.no og da var 800x600 en av de minst brukte oppløsningene.

 

Det rommet jeg sitter på nå, består av ca. 20 privatpcer og ingen av dem kjører lavere oppløsning enn 1024x768.

 

I tillegg synst jeg dere bør legge vekt på å følge webstandardene til punkt og prikke (lage en side som validerer). I og med at siden er en side for open source synest jeg det blir litt rart om den ikke støtter opp under åpne webstandarder.

Lenke til kommentar
I tillegg synst jeg dere bør legge vekt på å følge webstandardene til punkt og prikke (lage en side som validerer). I og med at siden er en side for open source synest jeg det blir litt rart om den ikke støtter opp under åpne webstandarder.

Vel, om du lager en side som er i 1024 så har du ikke en god side i følge w3, eller noen som vil at informasjon skal fram til alle...

 

Dynamisk tilpasset side er bra ja, best.. Men når jeg tenker på det kan jo folk velge eget design med forumsystemet så det er egentlig ikke så stort problem om den blir 1024.. Er bare veldig plagsomt med visse skole pcer, og de er det mange som bruker....

Lenke til kommentar
Lag en velkomstside med masse gif-animasjoner og en fin bakgrunnsmusikk og et spørsmål om hvilken oppløsning man vil at siden skal vises i. Problem solved!

 

Heh, jeg synes Lord Error gjør en kjempejobb, gleder meg til Egil sin rosa avatar :D

Rosa avatar? Jeg har jo hatt rosa avatar så lenge jeg har vært registrert her, så får jeg plutselig noen rosa-avatar-venner? :>

 

Vel, nå er ikke akuratt Egil noen ny person for meg da dessverre (i den mening at da kan jeg ikke bli hans rosa-avatar-venn, vil alltid være mer) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...