Gå til innhold

alinux.no logo thread


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes forslag 1 + It's not leet, it's geek + litt tydeligere A.

Det hadde vært stilig om du tok litt kildekode fra kernelen, forminsket det skikkelig og la det inn på venstre et sted, om du skjønner.

 

Ja, har faktisk være inne på tanken. Tenkte på å kanskje legge inn noe kode fra kernelen. Var å titta etter et "kult" segment i sta. Skal se om jeg får tatt med det i neste forslag.

Lenke til kommentar
Meeget bra LordError!

Kunne kanskje hatt 'a'en som en @.

Ellers er fireren den beste sålangt(etter min mening)

 

Personlig vil jeg ikke bruke @ i steden for a, det er litt pga at det er andre i nettverket som bruker det + at jeg tror det _kanskje_ blir litt teit og ikke passer helt inn i den stilen som er nå.

 

Hvis det er fler som synes at vi skal ha @ i steden så skrik ut så lager jeg et forslag.

Lenke til kommentar

jaja. Nå tviler jeg på at det blir noe flere forandringer før over helgen (skal bort). Det er mulig jeg legger opp et forslag til først. Kom gjerne med ideer, tanker og forslag så vi kan vidre utvikle logoen. Jeg skal legge opp et forslag med en annen bakgrun over helgen også.

 

Med andre ord: Er det noe du vil ha mere av, mindre, noe nytt eller ha fjernet _skrik ut_!

Lenke til kommentar
Bagrunds bildet er litt fuzzy ja. Skal se om jeg får fixet det. Orginalen var jpg ja. Sånn er det når man rapper et annet bildet vet du. synes det passa litt fint, men det er begrenset hva jeg kan fixe på med det.

 

Hvor kommer orginalbildet fra da?

 

Det er hentet fra www.kde-look.org, det ligger der som "public domain" Eller som jeg kaller det, gjør hva du vil med det (I dont care).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...