Gå til innhold

—Apple forbereder tidenes største iPhone-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har sett tester på funksjonalitet og bruker vanlig-het samt menings ytringer og det slår ut begge veier

 

Det er mange som er fornøyd med Iphone men det er også de som er misfornøyd for den gjør ikke det de ønsker .

Du kommer vel med ett eller annet argument som tilsier at Apple skal bestemme hvordan man skal gjøre det for da funger det

 

mange vil ha Iphone men de vill ikke være med på tvangstrøyen til Apple .

Da får de problemer

 

Kan du fortelle meg hva "tvangstrøyen" til Apple er?

Og har du hatt en iPhone, eller testa en skikkelig?

Lenke til kommentar

 

jeg har sett tester på funksjonalitet og bruker vanlig-het samt menings ytringer og det slår ut begge veier

 

Det er mange som er fornøyd med Iphone men det er også de som er misfornøyd for den gjør ikke det de ønsker .

Du kommer vel med ett eller annet argument som tilsier at Apple skal bestemme hvordan man skal gjøre det for da funger det

 

mange vil ha Iphone men de vill ikke være med på tvangstrøyen til Apple .

Da får de problemer

Kan du fortelle meg hva "tvangstrøyen" til Apple er?

Og har du hatt en iPhone, eller testa en skikkelig?

 

ja, det kan virke som mange produsenter som ikke lager ting for apple likevell er forpliktet til støtte Apple på alle fronter , noe Apple ikke er i forhold til andre produsenter

Så har det også vær en del uhumskheter med forbruker retten

om mange føler seg lurt eller "tvunget" til å kjøpe Apple produkter kan man diskutere lenge

Lenke til kommentar

ja, det kan virke som mange produsenter som ikke lager ting for apple likevell er forpliktet til støtte Apple på alle fronter , noe Apple ikke er i forhold til andre produsenter

Så har det også vær en del uhumskheter med forbruker retten

om mange føler seg lurt eller "tvunget" til å kjøpe Apple produkter kan man diskutere lenge

 

 

Hæ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man skal lese mye rart :rofl:

Det er sikkert rart for dere som lever i en egen boble

Men det som virker rart for dere stemmer også .

For man kan jo nesten ikke kjøpe et større lyd produkt uten at produsenten har tett med spesial kontakten til Apple.

Hadde man enda kunne skjule den ( for det er jo ikke alle som har bruk for den ) så hadde det vær greit

det itererer meg at denne kontakten skal stå der og brei seg frem uten kunne brukes , til bekostning av andre tilkoblinger

 

Da er det underlig at de kan følge sitt eget løp og folk fotfølger dem , men konkurrentene må drive har priskonkurranse for å nå frem

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er sikkert rart for dere som lever i en egen boble

Men det som virker rart for dere stemmer også .

For man kan jo nesten ikke kjøpe et større lyd produkt uten at produsenten har tett med spesial kontakten til Apple.

Hadde man enda kunne skjule den ( for det er jo ikke alle som har bruk for den ) så hadde det vær greit

det itererer meg at denne kontakten skal stå der og brei seg frem uten kunne brukes , til bekostning av andre tilkoblinger

 

Da er det underlig at de kan følge sitt eget løp og folk fotfølger dem , men konkurrentene må drive har priskonkurranse for å nå frem

 

 

Det er helt frivillig å implementere Apple-enhet-dock i lydenheter, på samme måte som det er helt frivillig å implementere enhver annen dock. Imidlertid er Apple knallgode på å støtte ting over tid, så det potensielle markedet er mye større enn for en hvilken som helst annen enhet. I løpet av over ti år har det vært ett eneste pluggskifte hos Apple, og da leverte de adapter. Det vil si at alle docks noensinne laget fungerer med alle Apple-enheter som er i salg i dag. Hvilket annet merke kan peke på noe liknende?

 

Hadde det vært et marked for lydutstyr med docking for andre plattformer hadde vi sett disse også overalt.

 

Eller mener du Apple bruker tvang? Det er i såfall en påstand som bør underbygges.

Endret av Audun_K
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva markedet sier er en ting ( det kan være kunstig høyt angående Apple for min del ) .

saken er at folk etter spør også såkalte enkle løsninger fra konkurrenten uten at noen bryr seg

 

Da kan man jo lett tro at nettop produsenten av slik dokking enheter blir presset til å tilrettelegge for Apple støtte mens alle blir overlatt til seg selv

 

streng tatt så synes jeg det er lit merkelig at ikke alle som lager dokking enheter ikke lager denne tilkobling slik at man kan snu den slik at man kan koble til USB eller mere vanlige tilkoblinger der

 

Det er fin for de som har en Iphone ell.l men virker lit negativt på de som kunne tenke seg plassere andre telefoner eller nettbrett der

 

De gange jeg har sett at man skulle koble et Apple produkt til noe så måte man kjøpe et adapter for å til en sammenkobling.

Adapterne var selvfølgelig ikke av den billige sorten heller.

 

Da sitter jeg med den følelsen at Apple i virkelig melker tilhengerne for penger i større grad en de konkurrentene gjør som har billigere og mere stander tilkoblinger

 

på den ene siden sed opp til Apple på alle mulig måter og på den andre siden så lar de seg melke økonomisk

 

Det sies at dette er frivillige men jeg har nå mien tvil her

heldigvis så er det ikke så mange dem dem som tar dette helt ut

Lenke til kommentar

Det eneste disse leverandørene er "tvunget" til er å tjene penger. Å det gjør de med støtte for Apples produkter. Det er ikke vanskeligere enn det. Å hvis du mener leverandører må slutte å tenke inntjening ja da må du være fra en annen planet ;-)

Nei, det jeg mer er det de ikke bør favorisere Apple som alt tyder på .

de tjener sikkert penger på det men de vil også tape på å ikke tilrettelegge produktene til andre tilkoblinger også .

hvis man får til å koble f.eks en samsung telefon til med kabel så må den legges ved siden av , ikke plaser i neon "holder".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...