Gå til innhold

Skal velge mellom 2 skjermkort.Hva vil du anbefale?


ericc2233

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Creative har en råtten returordning. Selv om du kjøper skjermkort her i landet, må du sende det i retur til Irland hvis det er noe feil på det.

 

Har gjort dette selv og har hatt kompiser med samme problem. Vi ble i tillegg ilagt toll!!!!!!

 

Enig.

 

Sendte min mp3 spiller til irland for noen uker siden.

Fikk beskjed igår om at den er kommet tilbake til norge.

tar sikkert noen dager før jeg har den hjemme nå.

 

Over to uker venting... :grumpy:

Pluss toll ut og toll inn. Sammen med frakt kom dette meg på rundt 500 spenn.

Meget dårlig retur ordning. :grumpy:

 

Gå for 9800 pro. Det har jeg gjort. (sapphire radeon atlantis 9800 pro 128mb)

 

Creative er bra det, men når det finnes noe bedre....

Lenke til kommentar

Må dere betale toll? Jeg har send masse varer til ITbutikken og det er jo i danmark så da må jeg sende ut av landet og jeg har aldri betalt noe toll altså. Merker av for garanti og legger inn personnr telefon osv.

 

Aldri vært noe problem det. Ser ikke hvordan Irland skal være noe forskjellig

Lenke til kommentar
altså, radeon kortet er en god del bere.. slår jo FX5900/ultra, og er MYE bedre til HL2.. tilogmed FX5600 slår jo FX5900 i HL2 om jeg ikke tar feil!

har selv R9800pro og er supperfornøyd!

 

 

 

nei det er ikke GeForce FX 5600 som slår 5900/ultra men det er ATI radeon 9600 PRO.

Lenke til kommentar

Jeg vil også helt klart anbefale å holde deg til ATI Radeon-baserte kort for tida. Det er noen spill, særlig eldre hvor nVidia FX-baserte kort gir høyere ytelse, men der det virkelig teller ser ATI til å være klart best for tida.

 

Creative har en råtten returordning. Selv om du kjøper skjermkort her i landet, må du sende det i retur til Irland hvis det er noe feil på det.

 

Har gjort dette selv og har hatt kompiser med samme problem. Vi ble i tillegg ilagt toll!!!!!!

Da har du blitt lurt av butikken du kjøpte fra. Når du kjøper her i landet gjelder norsk kjøpslov, og den slår helt klart fast at butikken du kjøpte fra har hele ansvaret. Du leverer varen inn der, og de sørger for resten. Om de så sender kortet til Irland er deg uvedkommende. Kjøpsloven sier også at om forventet ventetid er over ei uke så skal du få låne et tilsvarende kort i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Er ikke noen vits med 256 mb enda. De er dårligere i ytelse (dårlig ram) ++ hva skal man med 256 mb når de nyeste best grafiske spillene krever kun 80 mb?

 

Velg Radeon 9800 Pro du

 

Lykke til :smile:

 

Dårlig ram?

 

Radeon 9800 PRO 256 versionen kjører med minne av typen DDR-2 som er klokket 10 MHz høyere enn 128 MB-varianten.. Kan vel ikke være dårlig ram da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...