Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva synes dere om jenter som dette?


Anbefalte innlegg

 

Vil ikke akkurat gifte meg med ei som har ligget med 10-30 stk.. Skjer ikke. Da velger jeg heller ei jomfru en en slut. Gutter er annerledes, vi legger ikke noe spor igjen.

Hvor gammel er du?

Og hvordan har du tenkt til å finne ut hvor mange sexpartnere hun har hatt?

 

 

Han skal vel penetrere først for så deretter å se om det faktisk er blod på lakenet....... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter burde heller forandre navnet på tråden til noe lignende:

"Takler du at din partner har hatt sex med flere enn deg?"

 

Så før vi sporer heelt av og moderator stenger og sperrer til alles frustrasjon =
Tror det er veldig individuelt. Har selv en eks som hadde hatt sex med flere enn meg - men det betydde på ingen måte at hun var utro mot meg mens vi var sammen.

Tenker på det på en litt enkel måte: Dersom en person skal utføre et "arbeid/tjeneste" - vil du ha en som har gjort det 30 ganger før eller bare 1 gang før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trådstarter burde heller forandre navnet på tråden til noe lignende:

"Takler du at din partner har hatt sex med flere enn deg?"

 

Så før vi sporer heelt av og moderator stenger og sperrer til alles frustrasjon =

Tror det er veldig individuelt. Har selv en eks som hadde hatt sex med flere enn meg - men det betydde på ingen måte at hun var utro mot meg mens vi var sammen.

Tenker på det på en litt enkel måte: Dersom en person skal utføre et "arbeid/tjeneste" - vil du ha en som har gjort det 30 ganger før eller bare 1 gang før?

Erfaring er ingen garanti for kompetanse og en gang må bli den første.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

@pessim..

for han vil heller ha ei som e jomfru enn ei som har vært t sengs m mange.

Fikk med meg det, jeg lurer bare på hva som er grunnen til det
Lenke til kommentar

 

Virker som det er ok at gutter ligger rundt, men når en jente gjør det så er hun løs og ingenting å satse på. Hva tenker dere gutter om jenter som finner seg noen på tinder, møter dem og knuller og får seg en fuckbuddy? Er det vulgært, eller vanlig i 2014?

 

 

Det er forskjell på folk. Jeg ligger ikke rundt med jenter uten videre. Selv om jeg er mann så må det finnes en viss kjemi og tiltrekkelse også på et mentalt plan. Og jeg tror heller ikke jeg ville vært sammen med en jente som har ligget med mange. Både av helsemessige og psykologiske årsaker. Jeg mistenker at veldig mange, både menn og kvinner, som hopper på alt de ser ofte lider av personlige problemer (og STD's :p )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er enig med at jenter har lettere for å dømme andre jenter som ligger rundt. Det spørs kanskje litt på alder, hvor man bor osv, men jeg synes ofte det er jenter som kaller andre jenter løse:S jeg er forresten jente selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig med at jenter har lettere for å dømme andre jenter som ligger rundt. Det spørs kanskje litt på alder, hvor man bor osv, men jeg synes ofte det er jenter som kaller andre jenter løse:S jeg er forresten jente selv

Jenter er jenters verste fiende i det meste. Det er jenter som ser og dømmer andre jenter. Menn som ikke takler at jenter har knullet litt rundt før dem, de er ikke menn. Se på religiøse, spesielt muslimske menn. De takler dårlig at kvinnen har seksuell erfaring. Mens de selv, ja de kan knulle rundt. Det sier noe om deres selvtillit. Personlig ville jeg aldri hatt ei jomfru. En ekte MILF med masse erfaring er hva et ekte mannfolk trenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Jeg er enig med at jenter har lettere for å dømme andre jenter som ligger rundt. Det spørs kanskje litt på alder, hvor man bor osv, men jeg synes ofte det er jenter som kaller andre jenter løse:S jeg er forresten jente selv

 

Jenter er jenters verste fiende i det meste. Det er jenter som ser og dømmer andre jenter. Menn som ikke takler at jenter har knullet litt rundt før dem, de er ikke menn. Se på religiøse, spesielt muslimske menn. De takler dårlig at kvinnen har seksuell erfaring. Mens de selv, ja de kan knulle rundt. Det sier noe om deres selvtillit. Personlig ville jeg aldri hatt ei jomfru. En ekte MILF med masse erfaring er hva et ekte mannfolk trenger.
Er ganske enig. Virker nesten som at noen vil ha ei jomfru fordi de har lite erfaring selv. Jeg synes det er litt gammeldags å "kreve" det, og det er ikke mye sexdrift i en 25 år gammel jomfru.
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er enig med at jenter har lettere for å dømme andre jenter som ligger rundt. Det spørs kanskje litt på alder, hvor man bor osv, men jeg synes ofte det er jenter som kaller andre jenter løse:S jeg er forresten jente selv

Jenter er jenters verste fiende i det meste. Det er jenter som ser og dømmer andre jenter. Menn som ikke takler at jenter har knullet litt rundt før dem, de er ikke menn. Se på religiøse, spesielt muslimske menn. De takler dårlig at kvinnen har seksuell erfaring. Mens de selv, ja de kan knulle rundt. Det sier noe om deres selvtillit. Personlig ville jeg aldri hatt ei jomfru. En ekte MILF med masse erfaring er hva et ekte mannfolk trenger.
Er ganske enig. Virker nesten som at noen vil ha ei jomfru fordi de har lite erfaring selv. Jeg synes det er litt gammeldags å "kreve" det, og det er ikke mye sexdrift i en 25 år gammel jomfru.

 

Det er nok rimelig tørt hos ei på 25 år som ennå ikke har fått seg pikk

 

Unge gutter burde skaffe seg erfaring hos de mer voksne kvinnene. En gutt på 20 burde ha ei elskerinne på godt over 30. De vet hva og hvordan ting skal gjøres, samt at de lærer gutten og tilfredsstille en kvinne. Jeg vet ikke hvor mange kvinner jeg har møtt som forteller de aldri har blitt tilfredsstilt riktig oralt. De forteller om menn som klønete har rota rundt med tunga uten mål og mening. Så gutter må lærers opp. Det samme med unge jenter. De burde tas litt av godt voksne menn. På den måten læres de opp til å bli gode elskere. Ja jeg vet at hylekoret vil reagere på det jeg skriver. Seksualitet her i Norge er fortsatt tabu, dessverre.

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat en nyhet at jenter dømmer andre jenter.

Det er bare å gå seg en tur ut der det er endel folk. Kommer det da en jente som menn snur seg etter, så legg merke til andre jenter ... hvis blikk kunne drepe - sier jeg bare.

 

Samme hvis ei ligger rundt. Det hjelper ikke å si at hun må da få nyte det man får gratis og som er helt naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

 

Jeg er enig med at jenter har lettere for å dømme andre jenter som ligger rundt. Det spørs kanskje litt på alder, hvor man bor osv, men jeg synes ofte det er jenter som kaller andre jenter løse:S jeg er forresten jente selv

 

Jenter er jenters verste fiende i det meste. Det er jenter som ser og dømmer andre jenter. Menn som ikke takler at jenter har knullet litt rundt før dem, de er ikke menn. Se på religiøse, spesielt muslimske menn. De takler dårlig at kvinnen har seksuell erfaring. Mens de selv, ja de kan knulle rundt. Det sier noe om deres selvtillit. Personlig ville jeg aldri hatt ei jomfru. En ekte MILF med masse erfaring er hva et ekte mannfolk trenger.

Er ganske enig. Virker nesten som at noen vil ha ei jomfru fordi de har lite erfaring selv. Jeg synes det er litt gammeldags å "kreve" det, og det er ikke mye sexdrift i en 25 år gammel jomfru.

Det er nok rimelig tørt hos ei på 25 år som ennå ikke har fått seg pikk

 

Unge gutter burde skaffe seg erfaring hos de mer voksne kvinnene. En gutt på 20 burde ha ei elskerinne på godt over 30. De vet hva og hvordan ting skal gjøres, samt at de lærer gutten og tilfredsstille en kvinne. Jeg vet ikke hvor mange kvinner jeg har møtt som forteller de aldri har blitt tilfredsstilt riktig oralt. De forteller om menn som klønete har rota rundt med tunga uten mål og mening. Så gutter må lærers opp. Det samme med unge jenter. De burde tas litt av godt voksne menn. På den måten læres de opp til å bli gode elskere. Ja jeg vet at hylekoret vil reagere på det jeg skriver. Seksualitet her i Norge er fortsatt tabu, dessverre.

Ja, men det er jo egentlig en smakssak. Jeg forstår at ikke alle unge menn vil ha en eldre rynkete dame med hengepupper, og jeg forstår at ikke alle menn vil ha noen på sin datters alder. Kan ikke bare alle gjøre som de vil, pule hvem de vil hvor mange ganger de vil, uten å bli kalt for byens felleshøl? Blir helt oppgitt over hvor langt i fortiden noen lever Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

Samme hvis ei ligger rundt. Det hjelper ikke å si at hun må da få nyte det man får gratis og som er helt naturlig.

Ja ikke sant. Tar man for seg av det mest naturlige her i verden og er jente, da er man hore i følge mange jenter, eller billig. Det som er interessant er hvorfor vi har et slikt syn på sex i 2014. Selv om man har sex med forskjellige hver helg, så er man ikke billig eller hore. Man nyter livet og vet og ta for seg. Plutselig en dag så finner man seg en partner man har til hensikt med og leve resten av livet med. Da vil det ofte si at man kun skal ha sex med den. Derfor viktig at unge lever livet før det og forsøker seg litt rundt i det seksuelle. Gjerne litt gruppesex og annet deilig som livet kan tilby.

Lenke til kommentar

 

Ja, men det er jo egentlig en smakssak. Jeg forstår at ikke alle unge menn vil ha en eldre rynkete dame med hengepupper, og jeg forstår at ikke alle menn vil ha noen på sin datters alder. Kan ikke bare alle gjøre som de vil, pule hvem de vil hvor mange ganger de vil, uten å bli kalt for byens felleshøl? Blir helt oppgitt over hvor langt i fortiden noen lever

 

Selvsagt skal alle kunne knulle hvem de selv vil. Nå har ikke damer på 30 år eller 40 nødvendigvis hengepupper og rynker. Dagens moderne MILF ser faktisk ofte bedre ut en ei på 20. De er mer trygge på egen seksualitet og vet og vise det. Mens de på 20 forsøker og gjemme seg mer bort, spesielt i forhold til det seksuelle. Men uansett, det viktigste er å ha sex, masse sex mens man er ung og selvsagt når man har kommet i et etablert forhold. Men da er det ofte unger og mye annet og dessverre blir det mindre sex.

Endret av Tvillingsjel
Slettet quote-pyramide
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Alle har nok ikke hengepupper, men jeg våger og påstå at alle har rynker. Min oppfattning er at milfs i virkeligheten er noe helt annet enn de på film, men det er jo lov å jakte.

Lenke til kommentar

Virker som det er ok at gutter ligger rundt, men når en jente gjør det så er hun løs og ingenting å satse på. Hva tenker dere gutter om jenter som finner seg noen på tinder, møter dem og knuller og får seg en fuckbuddy? Er det vulgært, eller vanlig i 2014?

Det er nok vanlig i spesielle miljøer, men ikke i samfunnet generelt. Ja, det virker vulgært for oss som ikke er i dette miljøet. Jeg kjenner ingen som vil ta i slike jenter med ildtang. Du finner deg sikkert en type i samme miljø, men ikke bli overrasket over at andre vil mene du ikke er stort å samle på.

 

Nei, det er ikke OK at gutter ligger rundt. Det er en myte som kanskje er oppstått for å "frigjøre" jenter, og minimere sjansen for lange og stabile forhold. Generelt er det de mindre begavede gutter som driver slik. Samme som hos jentene, altså.

 

De som sier dette synet er gammeldags, driver med hersketeknikk. Dette er slik samfunnet er i dag, slik det alltid har vært, i alle kulturer. Det har med selvrespekt å gjøre. Hos begge kjønn. Kvinner som ligger rundt har overraskende ofte en historie med overgrep i barndommen. Men hverken menn eller kvinner som driver slik, har det godt med seg selv. I alle fall ikke så godt som de kunne hatt det. For slik livsførsel går alltid utover selvrespekten. Enten er det et svik mot egen standard, eller så er det mangel på standard. Begge deler er ødeleggende. Du merker det selv, og det er grunnen til at du spør her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg forstår at ikke alle unge menn vil ha en eldre rynkete dame med hengepupper

 

Jeg kan garantere at det er mange kvinner i 30-årene der ute som absolutt ikke henger på noen som helst slags måte, og rynker kan man knapt snakke om i en slik alder (med mindre de har røyket som skorsteiner og ligget ute i sola i timesvis hver dag). Tvert imot kan det virke som de ofte er i bedre form enn kvinner i 20-årene (kanskje fordi de har et mer bevisst forhold til kropp, helse og kosthold).

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Jeg kan garantere at det er mange kvinner i 30-årene der ute som absolutt ikke henger på noen som helst slags måte, og rynker kan man knapt snakke om i en slik alder (med mindre de har røyket som skorsteiner og ligget ute i sola i timesvis hver dag). Tvert imot kan det virke som de ofte er i bedre form enn kvinner i 20-årene (kanskje fordi de har et mer bevisst forhold til kropp, helse og kosthold).

Eldre i trettiårene? :O

 

Er da ikke eldre så tidlig...

 

Mine pupper henger ikke og jeg er ikke rynkete. Jeg blir stadig bedt om leg når jeg kjøper vin.

 

Det er kanskje et sjokk for folk på 30, men man føler seg ikke så annerledes i trettiårene. Man har litt mer erfaringer, men føler seg som seg selv. Jeg føler meg veldig ung dessuten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...