Gå til innhold

[Løst] Knust skjerm Sony Xperia Z Hvordan få ut bilder?


Anbefalte innlegg

Jeg har en Sony Xperia Z som skjermen plutselig har knust på. Ikke mistet den eller noe, så skjønner ikke hvordan den har knust. Men samme det. Jeg vil gjerne ha ut bildene på den. Er det mulig?

Har prøvd å koble den til dataen min, men da må jeg tydligvis godta på telefonen, noe som ikke går når jeg ikke får brukt skjermen.

 

Er det noen andre muligheter?

Eller er det billigste å bestille ny skjerm å bytte selv?

 

Anbefaler ikke sony til noen. Hørt om flere tilfeller der dem har knust uten noen ytre påvirkning som burde betydd noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke i stand til å svare på ditt spørsmål.

Men det samme skjedde med min Z.

Jeg hadde den i lomma med en bilnøkkel, og kløv opp i en seilbåt i sommerferien.

Da lomma strammet seg, presset den bilnøkkelen mot glasset.

Sånn tror jeg det har skjedd.

Den tålte ikke mye. :-(

 

Anbefaler alle som har samme telefon å sette på beskyttelsesfolie.

 

Tilbake til spørsmålet ditt:

Mulig du klarer å laste inn bildene hvis du installerer Sony sin programvare på PCen, i stedet for å bare bruke den som masselagringsenhet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk på beskyttelsesfolie også. Men jeg vet ikke om telefonen er for stor, å da blir litt for myk så den er litt for lett å bøye.

En ting jeg opptaget når jeg titta på den i sta er jo at bakdekselet har begynt å løsne også. så man ser rett inn i telefonen, så vanntett er den.

 

Jeg har Sony sin programvare på datan. Å man må godkjenne på telefonen for å bruke den. så den greier ikke koble til.

Å når jeg bruker den som masselagringsenhet så finner jeg den på datan, men ingen filer inne på den.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...