Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken av disse forlovelsesringene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lurer, er det ikke vanlig i Norge at man kjøper en billig (bare en med f.eks vanlig gull uten noe ekstra), og så kjøper en fin ring som giftering, som kommende kone har vært med å velge ut? :)

 

For alt jeg vet så tar jeg helt feil, eller at TS har en del penger og mener dette er en "billig forlovelsesring".

Lenke til kommentar

Bare lurer, er det ikke vanlig i Norge at man kjøper en billig (bare en med f.eks vanlig gull uten noe ekstra), og så kjøper en fin ring som giftering, som kommende kone har vært med å velge ut? :)

 

For alt jeg vet så tar jeg helt feil, eller at TS har en del penger og mener dette er en "billig forlovelsesring".

 

Tror det er avhengig av hvor gammel man er...

Jeg kjøpte en enkel Gullring til forlovelsesring og vi satte inn en diamant senere ved bryllupet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Er tydeligvis amerikansk "Bling bling" som gjelder her i tråden :)

Solitaire er jo definitivt den mest klassiske og stilsikre, altså for normale folk minst blingbling. Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Bare lurer, er det ikke vanlig i Norge at man kjøper en billig (bare en med f.eks vanlig gull uten noe ekstra), og så kjøper en fin ring som giftering, som kommende kone har vært med å velge ut? :)

 

For alt jeg vet så tar jeg helt feil, eller at TS har en del penger og mener dette er en "billig forlovelsesring".

 

Dama "kødder" med at forlovelsesringen skal koste 3 x lønn, hun sier alltid at hun spøker men innerst inne vet jeg at hun mener det... Ganske greit egentlig da jeg kan avvente lenge med å fri pga jeg trenger å spare...

Lenke til kommentar

Hehe 3x månedslønn hørtes rimelig vilt ut i en moderne verden (er vel en rimelig gammel pekepinn?), hvor det finnes langt mer fint man kan gi...

 

Da tipper jeg egentlig flere setter pris på at du spanderer en fantastisk / romantisk ferietur og heller en noe mindre diamant. ^^

 

Da vil hele pakka virke mer fristende enn å spisd havregrøt for å få en karat ekstra størrelse/bedre sliping man knapt kan se.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

3x månedslønn hørtes rimelig vilt ut i en moderne verden, hvor det finnes langt mer fint man kan gi...

 

Da tipper jeg egentlig flere setter pris på at du spanderer en fantastisk / romantisk ferietur og heller en noe mindre diamant. ^^

 

Ja det blir nok ikke en så dyr ring, men det er greit og ha den unskyldningen at man må spare ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...