Gå til innhold

Microplex er barnevenlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg trengte noe fra Microplex gikk vi sammen noen kompiser for å spare porto. Men ingen nevnte noen drops (dette blir oppvask!).

Tror jeg må finne meg noe å bestille der, fikk så lyst på disse dropsene.

Skrevet

De dropsene det snakkes om selges i kilo-bagger på svinesund for en billig penge.. Pleide å kjøre over og kjøpe sånne før :D er knallgode! :)

Skrevet
De dropsene det snakkes om selges i kilo-bagger på svinesund for en billig penge.. Pleide å kjøre over og kjøpe sånne før :D er knallgode!  :)

kilo-bagger faktisk... men du har rett, dem er grisegode...

Skrevet

Har bare bestillt en gang derfra, men minnes fortsatt dropsen jeg fikk.. På tide å bestille no mer, kan jo bare kaste det jeg kjøper og spise snop istedenfor.. 50k for en pose godteri er jo ikke ille da... :o

Skrevet

Hvorfor stoppe med Microplex?

Da fatter kjøpte seg ny Yaris i fjor fikk han både blomster og konfekteske av den lokale Toyotapusheren. Og til jul fikk han jommen julegave også; et lite ubrukelig verktøysett med Toyota-logo.

Så hvis en kjøper ti-femten nye Toyotaer burde en jo få julegaver nok til hele slekta :D

Skrevet

Tror det er veldig tilfeldig på hvor mange drops hver enkelt får. Er sikkert bare karen som pakker som tar en liten neve og legger oppi pakken før han teiper igjen :yes:

Skrevet
Så hvis en kjøper ti-femten nye Toyotaer burde en jo få julegaver nok til hele slekta :D

Kommer an på slekta, hehe.

edit : vært for mye inne, *HUMOR ALERT*

Skrevet

Hehe, ser ut til at Microplex har satt nye rekorder hva smarte markedføringstiltak anngår. :wink:

Jeg mener, når folket velget webshop på grunnlag av godteriet de legger ved. :lol:

Forresten, de dropsene fra databutikken er ikke noe gode Phøy! :grumpy:

Skrevet
Har bare bestillt en gang derfra, men minnes fortsatt dropsen jeg fikk.. På tide å bestille no mer, kan jo bare kaste det jeg kjøper og spise snop istedenfor.. 50k for en pose godteri er jo ikke ille da... :o

50k, altså 50 000 er ganske ille for en pose godteri jo.. :D

/me fikk 3 drops av både microplex og databutikken.com :woot:

Skrevet
Må bare si at drops er gode. Rekorden her er 2. Men da var det en julegave jeg fikk av søstera mi, og hun hevdet å spist den ene "siden det var to" :lol:

Hurtigsvar-funksjonen var forresten neat ;)

Hadde bare smiliene funket som de skulle hadde jo dette vært lett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...