Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor blir det aldri mer enn sex?


Anbefalte innlegg

Jeg finner faktisk ikke ut hvorfor det er sånn, så nå spør jeg bare. Hver gang jeg involverer meg med en fyr så blir det aldri mer enn sex!

 

Er nå 22 (jente) og begynte da jeg var 17, da med en jeg var sammen med. Men det var et forhold jeg raskt rev meg ut fra fordi jeg ikke trivdes, selv om han på alle mulige måter behandlet meg bra og viste han var glad i meg osv. Så hadde jeg et opphold på halvannet år, og fra jeg var 19 til nå når jeg er 22, så lå jeg da med 16 stk.

Det året jeg var 19 lå jeg med 8 stk, dette var da gutter jeg forholdt meg til som enten one night stands eller pulevenner. Første fuckfrienden var en jeg ville videre med, men han ga klar beskjed om at dette kun var sex og ingenting annet, noe jeg tror i ettertid har gjort at jeg noe underbevisst har innstilt meg på at det er dette gutter vil, and thats it. Fra jeg var 20 til nå 22 hadde jeg til sammen 3 forhold, men alle kortvarige da jeg raskt trakk meg unna de idet de ble for tett (følte jeg ikke fortjente det/at de ikke mente intensjonene sine/at de ikke var det jeg ville ha). Av disse var det én jeg virkelig var veldig glad i, men han dumpa meg etter et halvår.

 

De aller fleste av disse 16 har totalt manglet respekt for meg, simpelthen kun hatt meg som en booteycall, og jeg innrømmer jo at det ikke er rart når jeg har latt de komme til så og si med en gang. Eksempel; blir kjent med en fyr, snakker litt på face, han sier han vil møtes, hinter til sex, jeg møter han og knuller han - og treffer han igjen når vi begge (/han) er kåt. Da gir jeg jo selvfølgelig signaler om at jeg er "den typen", og at jeg tenker sex jeg og

Saken er jo da at det jeg egentlig er ute etter er en å slå meg til ro med, at det ligger noe mer enn sex der. Men hvorfor finner jeg ikke noen som vil det? Hvorfor kan jeg ikke "omvende" en som i utgangspunktet kun vil knulle, til å ville noe mer enn bare det? De få som faktisk vil noe mer, vil jo tydeligvis ikke jeg noe mer med. Men jeg innser, noe sent, at jeg ikke ønsker bli stemplet som noe jeg innerst inne overhodet ikke er, men likevel fremstår som, ved å framtre slik.. Så hvordan få noe som er dypere enn ren følelsesløs sex?



Anonymous poster hash: 40f8f...2b6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første steg er hvertfall å ikke hente fyrer ute på byen. De guttene som drar på byen er ofte kun ute etter et knull eller en pulevenn, og de har tendenser til å ditche jenter med engang de har fått det de vil ha. Er like gammel som deg og har vært i samme situasjon hvor jeg vil finne ei jente som vil være mer seriøs enn kun å ha sex. Det er vanskelig spesielt når de fleste jenter på byen er løse kanoner som enten bare vil ha one night stand eller blir lei av typer etter noen uker fordi de ikke selv engang vet hva de vil.

 

Du kan prøve å sosialisere deg på en annen måte for å finne rett målgruppe. Eventuelt kanskje avvente sex en periode og se om om gutten orker å holde interessen for deg uten sex i lengre tid. Det vil teste om han liker deg for personligheten din og ikke kun er ute etter sex fortest mulig. For å ha et fungerende forhold må partneren være din beste venn og da må dere ha felles interesser, samme livssyn o.l.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gå på flere date med fyren uten å ha sex først. Vent lenge. La ekte følelser få blomstre før du hopper i senga med en eventuelt fyr du kunne tenkt å ha et lengre forhold med. Selvom du skulle ha lyst på sex viss det blir mye kyssing så si nei, du vil vente med det. Viss han ikke vil ha deg etter det da vet du hva han ville, bare sex. Fortsetter han å holde kontakt på et nivå som ikke bare handler om sex snakk så er det muligheter for at du kanskje blir heldig og det blir et fast forhold.

 

Og om det er slik at du blir bedt ut på date av noen du ikke ser som veldig attraktivt. Helt ok, men ikke din type. Si ja, herlighet. En date trenger ikke bety kyssing, klining og sengeaktivitet. En date er jo også det å bli kjent med noen. Og kanskje kan det hende at en av disse som du egentlig ikke tenkte stort om faktisk vil vise seg og være den rette. Personlighet kan gjøre mye. En mindre attraktivt person med en personlighet som er intressant kan plutselig få vedkommende til å fremstå som kjekk.

Endret av MoonLight
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor synes jenter det er et ok "å omvende han" når han vil noe annet?

 

Hvorfor i all verden er det ok å ville få en gutt til å gå inn i ett forhold når du vet at han egentlig ikke vil, men bare vil ha sex?

 

Så blir du overrasket over at forholdet går skeis, etter at du har lurt en motvillig gutt inn i ett forhold han egentlig ikke ville inn i. Han kommer sikkert til å svelge noen kameler så lenge du svelger satsen, men når det ikke lenger er interessant så merker du at noe er galt. Noen måneder senere står du alene igjen, og fokuserer på en liten detalj eller noe annet piss og tror at det var det som gikk galt.

 

Ai ai, det høres fælt ut! Hva skal du gjøre? Jo:

 

Let etter en gutt som VIL ha et kjæresteforhold.

 

Ikke overtal en gutt som bare vil ha sex inn i ett forhold. Da vil du få en gutt som bare er sammen med deg på grunn av sexen, akkurat som du har nå, bortsett fra at han blir tvunget til å omgås deg når han egentlig vil være med kompiser. Da blir han sikkert lykkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når du har hatt flere sexpartnere en hele Oslo Vest tilsammen, så sier det seg vel litt hvorfor det ikke blir noe mer :)

 

 

(med det mener jeg et hvorfor skal noen gidde å kjøpe kua når de får melka gratis)

 

faen, dobbelpost

edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Du høres morsom ut. Skal vi ta oss et stevnemøte?

 

 

 

Ahem. Mer seriøst...

 

Som alle andre har sagt, finn noen som ønsker å tilbringe tid med deg uten å ha sex. For å være helt ærlig, for meg så kan det fullstendig drepe interessen i et forhold hvis jeg ender opp med å ha sex med jenta tidlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar her :)

Hvorfor synes jenter det er et ok "å omvende han" når han vil noe annet?

 

Hvorfor i all verden er det ok å ville få en gutt til å gå inn i ett forhold når du vet at han egentlig ikke vil, men bare vil ha sex?

Du er jo åpenbart helt ute på viddene - du la vel ikke engang merke til at jeg la ordet i anførselstegn? Når man involverer seg med noen uten å kjenne de, så VET man ikke hva man faktisk vil pr da. Man kan tenke at det kun er sex man er ute etter, men etterhvert som en faktisk blir kjent med hverandre kan jo flere ting skje; enten det er bra eller dårlig. Som noen beskriver lenger oppe ang å date noen du i utg.pkt ikke anser som din type, men som viser seg å være en du faller for ved nærmere bekjentskap.

 

Jeg påsto aldri at jeg ville tvinge en fuckbuddy/en jeg har et sexbasert forhold til, til å bli sammen med meg. Jeg var ute etter å ha vite hvordan det kunne bli mulig å åpne opp for det.



Anonymous poster hash: 40f8f...2b6
Lenke til kommentar
snip

 

 

Okei, da misforsto jeg. Jeg reagerte på det siste avsnittet, og ikke bare ett ord i anførselstegn. Jeg leser det som om det virker som om du har innsett at du har gitt guttene det de vil ha, sex, men ikke selv får det du vil ha, nærhet og et forhold. Deretter lurer du på hvordan du kan få noe mer, men utelukker selv de guttene som faktisk vil noe mer. Jeg sitter derfor igjen med inntrykket av at du ønsker å få en gutt som egentlig bare vil ha sex inn i et forhold.

 

Jeg advarer deg mot å overtale en gutt som i utgangspunktet bare vil ha sex til noe mer.

Lenke til kommentar

kan være alle mulige slags grunner kjære, jeg har en 2-4 jenter jeg flørter med nå og jeg VET at jeg ikke skal bli kjæreste med noen av dem, dem er bare ikke kjærestemateriale, meeen, dem er en god del yngre enn meg, søte og kåte jenter og da kan det jo hende at jeg kommer til å ha sex med noen av dem, for det har jeg jo lyst til, men noe kjærestegreier blir det uansett ikke.....



Anonymous poster hash: 7edb8...71a
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

da kan det jo hende at jeg kommer til å ha sex med noen av dem, for det har jeg jo lyst til, men noe kjærestegreier blir det uansett ikke.....

 

Anonymous poster hash: 7edb8...71a

 

 

Hvorfor ligger du med flere forskjellige, fremfor å ha én fuckfriend? Og hvorfor er sex det eneste du ønsker med dem? Er du ikke redd for sykdommer når du knuller flere (de knuller sikkert flere de også)? Jeg personlig hadde aldri giddet å forholde meg seksuelt til en fyr som var bortpå flere parallelt med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...