Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Typen min er så "maskulin" at det alltid ender opp med at JEG er "store skje"..

Hva gjør det med deg da?

Definer spørsmålet ditt.

Hm. Påvirker det deg på noen måter? I så fall, hvordan?

 

 

 

Ja, det er jo irriterende.

Tanken med spooning er liksom den koselige nærkontakten, den koselige klemmen, duften og berørelsen av din kjære. (Ihvertfall for oss kvinner)

 

Og jeg savner det jo , selvsagt. Den trygge , gode, deilige følelsen av at din kjære holder rundt deg.

 

Alt i alt, så er det trist, irriterende, og jeg merker ett stort savn etter det.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo irriterende.

Tanken med spooning er liksom den koselige nærkontakten, den koselige klemmen, duften og berørelsen av din kjære. (Ihvertfall for oss kvinner)

 

Og jeg savner det jo , selvsagt. Den trygge , gode, deilige følelsen av at din kjære holder rundt deg.

 

Alt i alt, så er det trist, irriterende, og jeg merker ett stort savn etter det.

 

 

Hah. Det ante meg. :)

 

Og det er nok ikke bare kvinner som liker denne koselige nærkontakten. Og jeg vil tro at enkelte menn er mer tilbøyelig til å endre litt på rollene enn det kvinner som regel er. Rollespill og slikt kan jo være moro, men hvordan ståa blir på en generell basis har faktisk ganske mye å si for dynamikken videre. Og menn finner det nok mer tilfreds å krype seg sammen og ligge i armene til kvinnen sin, enn det kvinnen synes om å ha mannen sin i armkroken eller skjeen sin da.

 

Menmen. Sånn er livet.

Lenke til kommentar

tja, vanskelig spørsmål.

 

Det finnes jo et hav av soveromsregler. For det første, vegg spiller ingen rolle da senga ikke nødvendigvis står mot en vegg. Den generelle regelen er mannen skal være store-skje OG han skal ligge nærmest dør inn til soverommet. Om det er vegg ved senga, skal dama ligge med ansikt mot vegg og han skal ligge med rygg mot rom/dør. Dette for at dama skal være beskyttet på begge sider med henholdsvis vegg og mann. Slik vil han best kunne beskytte henne i tilfelle bjørn, ulv eller tyv vandrer inn i hula

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...