SciBirg Skrevet 23. oktober 2003 Skrevet 23. oktober 2003 Glimrende fremstilling postet av keops_777: Posted: 22 Oct 2003 16:52 Post subject: Billigste basis-løsning for .no-domene ? -------------------------------------------------------------------------------- Har planer om å sette opp egen server, men det vil ta en del måneder å utvikle nødvendig server-programvare. (All utvikling skjer på fritiden, og den er desverre altfor begrenset.) Tenkte i mellomtiden å reservere domenenavnet, og der legge tilgjengelig noen statiske html-sider og bilder for å vise litt generell info om prosjektet og kanskje litt status for utviklingsarbeidet. Trenger definitivt ikke noe php og annet graps, ettersom den egentlige siten er 100% java-basert. Stort sett alle stedene jeg har sett inkluderer minimumsløsningen 5 emailadresser og php og virusvask og tannbørsteholder og svigermora til naboen. Men alle tilleggsfunksjonene trenger jeg jo ikke. Hvor billig kan man få .no domenenavn med 2+ MB statisk innhold? (Og naturligvis hvor?) PS: Er kun interessert i "seriøse" leverandører, ikke plass på PC'n til Bent-Inge 12år som har satt opp egen quake-server med fast ip (det er så kjipt når mora hans napper ut stikkkontakten når hun støvsuger på rommet hans)...
DaRe_deVIl Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Hahaha, Den var bra,, faktisk det første gullkornet jeg har synes vært morsomt. (også den med runkinga da )
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Må vere seriøst trøtt i dag jeg... I didn't get it...
MiSP Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hahaha, Den var bra,, faktisk det første gullkornet jeg har synes vært morsomt. (også den med runkinga da ) Runkinga? Den har jeg ikke sett... Har du en link til tråden? Endret 8. desember 2003 av ProZaC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå