Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

passat fusker


Anbefalte innlegg

har en 1997 vw passat 1,8 20v. for et år siden så merka jeg at den fuska veldig på tomgang men det ga seg plutselig etter noen minutter. for 2 måneder siden så begynte den å fuske litt igjen men ga seg igjen da å. nå den siste uka har bilen fuska hele tiden, kjenner det godt på tomgang, både kjennes og høres ut som den går på 3 sylindre. har byttet plugger siden de trengte det men hjalp ikke noe, fikk en feilkode (01120 kamakseljustering 1 - permanent)

 

er lærling som bilmekaniker men har ikke kompetanse til å vite hvordan jeg skal gå fram for å feilsøke hva som er galt.

 

noen som har noe ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei har ikke fått sjekka tennspolen enda, skal ta service på bilen i morgen så tenkte å sjekka at alle coilene å pluggledningene er i orden og sån, men hvis det ikker de har du noen formening om det går greit å kjøre sån i en ukes tid? da kommer vag eksperten tilbake fra ferie

Lenke til kommentar

Det tør jeg ikke å uttale meg om, for det er alt etter hva som har skjedd. Kjøre uten en fungerende sylinder kan du gjøre til verkstedet men ikke lenger, siden du sliter på pakninger og samler drivstoff i katalysatoren. Men om det viser seg å være noe annet så kan det fort bli verre, så jeg ville ikke tatt den sjansen.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...