Gå til innhold

Bar Code Bikes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott sett og eksponert dette.

Kunne tenkt meg litt mer luft til høyre som ville gitt inntrykk av at de er på vei inn i bildet i vår leseretning for det er nå en gang slik at vi også leser bilder fra venstre mot høyre slik vi leser en bok.

Roar

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Fin kameravinkling og komposisjon , det ble en fin dybdevirkning i bildet .

MVH

Alec

Skrevet

DAGENS BILDE: Fotografering handler i stor grad om «å se». Det kan være å se etter nye motiv og situasjoner, etter godt lys eller etter nye synsvinkler. Med ditt bilde viser du hvordan man kan finne nye motiv blant dagligdagse objekter ved å velge en annerledes synsvinkel og utsnitt.

Det er en fin symmetri i bildet som gir en rolig komposisjon på tross av alle linjene og vinklene, samtidig byr bildet på nok detaljer til å holde på seerens interesse. Jeg liker også refleksjonen i bakgrunnen, den bryter med symmetrien og gir dynamikk til et ellers velbalansert bilde. Bra jobbet!

• Liker 1
Skrevet (endret)

DAGENS BILDE: Fotografering handler i stor grad om «å se». Det kan være å se etter nye motiv og situasjoner, etter godt lys eller etter nye synsvinkler. Med ditt bilde viser du hvordan man kan finne nye motiv blant dagligdagse objekter ved å velge en annerledes synsvinkel og utsnitt.

Det er en fin symmetri i bildet som gir en rolig komposisjon på tross av alle linjene og vinklene, samtidig byr bildet på nok detaljer til å holde på seerens interesse. Jeg liker også refleksjonen i bakgrunnen, den bryter med symmetrien og gir dynamikk til et ellers velbalansert bilde. Bra jobbet!

Oiii, nå ble jeg veldig overrasket, så artig da og tusen tusen takk for det Mikael :) Veldig hyggelig med så mange tilbakemeldinger, det setter jeg virkelig pris på ! Selv om motivasjonen allerede er der, så må jeg nok innrømme at det gir en liten ekstra gnist til å lete opp gode motiver i dagene fremover. Ønsker dere alle en god og vakker fotosommer. Hilsen Anita :w00t:

Endret av Jentungen2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...