Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Da har det seg sånn at man fremdeles erjomdru da.. Og for noen kan d bli vanskelig og et hælvette.

 

Når man er jomfru; så man huske at da er man ærlig og venter bare på den rette. Alle tenker at den første skal være spesiell.

Jeg er en sånn kar, men har fremdeles mange tanker om jeg er bra nok, godt utrustet osv. Dere skjønner greia..

 

Jeg hare ett spørsmål og må bare spørre -

 

Utstyret mitt er 15cm lang og ca 14 omkrets.

Går dette bra?

 

For en flau post jeg legger ut. Takker for alt av svar (helst jenter)

Hilsen frustert gutt på snart 22. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er kar men kan vel svare allikevel. For å tilfredsstille ei jente vaginalt behövs 5-8 cm pikk, om en vet hva en holder på med. Den gjenomsnittlige norske penisen er 16 cm lang, noe som betyr at du har 1 cm kortere penis en gjennomsnittet. Ikke noe problem!

 

Anbefaler deg å ta en titt på David DeAngelo's datingtips på DVD. (Double Your Dating etc. etc.) Finnes lett på torrent. Jeg var jomfru til jeg ble 20 år gammel. Ventet på den rette osv. Mistet jomfrudommen til ei pen modellberte i Bergen. Det forholdet varte ikke mer enn ei uke. Etter det har jeg knullet mange og blitt pappa også. Er i dag 28 år gammel. Jomfrudom er ingen större greie. Bestevennen min mistet sin til ei prostituert berte. No prob. Bare lär deg det å ikke vär needy. Som TerrorSquad synger. Lean back! Lean back! Lykke til!

 

edit: Kan jo også nevnes det at den gjennomsnittlige svenske penisen er 15cm mens den franske er 17cm. Ja, er faktisk studier disse tallene kommer fra.

Endret av Somethinganon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er kar men kan vel svare allikevel. For å tilfredsstille ei jente vaginalt behövs 5-8 cm pikk, om en vet hva en holder på med. Den gjenomsnittlige norske penisen er 16 cm lang, noe som betyr at du har 1 cm kortere penis en gjennomsnittet. Ikke noe problem!

 

Anbefaler deg å ta en titt på David DeAngelo's datingtips på DVD. (Double Your Dating etc. etc.) Finnes lett på torrent. Jeg var jomfru til jeg ble 20 år gammel. Ventet på den rette osv. Mistet jomfrudommen til ei pen modellberte i Bergen. Det forholdet varte ikke mer enn ei uke. Etter det har jeg knullet mange og blitt pappa også. Er i dag 28 år gammel. Jomfrudom er ingen större greie. Bestevennen min mistet sin til ei prostituert berte. No prob. Bare lär deg det å ikke vär needy. Som TerrorSquad synger. Lean back! Lean back! Lykke til!

 

edit: Kan jo også nevnes det at den gjennomsnittlige svenske penisen er 15cm mens den franske er 17cm. Ja, er faktisk studier disse tallene kommer fra.

 

Har lest en del av disse studiene.

Den ene jeg leste konkluderte også med at hvite menns peniser var gjennomsnittlig større enn svarte menns, men at svarte peniser var overrepresenterte blant de virkelig store penisene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...