Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva skjer med MSN?


Anbefalte innlegg

Driftsmeldinger

Planlagte oppgraderinger  

I forbindelse med oppgraderinger i nettet, vil enkelte kunder kunne oppleve korte brudd i forbindelsen tidlig onsdag morgen.  

 

Hentet denne fra driftsmelding siden til NGT. Mulig "korte" brudd skulle vært byttet ut med "korte og lange"?

 

mvh

dacourt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld at jeg spør... Men har noen vært i kontakt med NGT angående dette? Prøvd å ringe de eller noe sånt? Jeg er sikker på at de kan gi mer fornuftige svar på problemene enn de andre brukerene i forumet kan, med mindre de jobber for NGT da selvsagt...

 

- Judaz -

Lenke til kommentar
sikkert ingen som ringer inn.. så tar det 2 dager før det blir fikset.

 

tenkte på det just, tenkte alle tenker : "jaja, mange ringer sikkert inn så jeg driter i det"... Dårlig tankegang det der altså.. heh :) Håper de fikser det snart, dette er FØRSTE problem jeg opplever med Nextgentel noensinne, whehe, er ikke så seriøst engang :)

Lenke til kommentar
Var snakk om DoS angrep en plass, er jeg på jordet?  

 

Driftsmeldinger

I forbindelse med oppgraderinger i nettet, vil enkelte kunder kunne oppleve korte brudd i forbindelsen tidlig onsdag morgen.

Det er for tiden ingen rapporterte driftsforstyrrelser.

For det første så heter det ikke DoS angrep, det heter DDoS angrep! :p

 

Er jo ikke tidlig onsdags morgen enda, virka litt rart! :-S

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg spør... Men har noen vært i kontakt med NGT angående dette? Prøvd å ringe de eller noe sånt? Jeg er sikker på at de kan gi mer fornuftige svar på problemene enn de andre brukerene i forumet kan, med mindre de jobber for NGT da selvsagt...

 

- Judaz -

 

Kjenner en på innsiden... Har sendt sms, får ikke noe svar. Svetter sikkert litt der ja....

Lenke til kommentar
Hentet denne fra driftsmelding siden til NGT. Mulig "korte" brudd skulle vært byttet ut med "korte og lange"?

 

mvh

dacourt

 

Regner da også med at "Onsdag morgen" burde vært "Tirsdag ettermiddag"?

 

Hehe, den såg jeg ikke.... :oops: Dette er nok en melding som bare henger igjen fra en annen uke.

Lenke til kommentar
For det første så heter det ikke DoS angrep, det heter DDoS angrep! :p

S

 

DoS = Denial of Service (foretatt av EN maskin)

DDoS = Distributed Denial of Service (foretatt av FLERE maskiner)

Ok da, da har jeg forstått :p

 

Får håpe vi får et svar snart på hva som er galt! vil på MSN! satt mitt oppi en interresant samtale med "kjæresten" min i Canada :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...