Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så vanvittig kåt for tiden.....


Anbefalte innlegg

Jeg er så kåt for tiden at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre....Går rundt og er "småhard" stort sett hele dagen,og så fort jeg ser ei fin dame eller tenker på sex så er kuken knallhard...! Kjenner at det presser i buksa bare av å skrive om det nå :p

 

Det verste jeg gjør er å fantasere om å slikke fitte..bare dukke ned mellom beina og la tunga leke vilt med hele kjønnet,og nyte alle lukter og smaker til det går for henne...noe jeg ELSKER ! da dunker det der nede med en gang....Akk,ikke så lett å være singel og sprengkåt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kommet med løsning på problemet to ganger, men innleggene har blitt slettet fordi en moderator mener at det er brudd på en tullete forumregel å snakke om salg av seksuelle tjenester. Allikevel har andre tråder med samme tematikk fått gå sin gang. Ikke lett å bli klok på. Men trådstarter, det finnes altså en ganske enkel løsning på problemet ditt.

Lenke til kommentar

Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider.

 

Det finnes ikke ett menneske på kloden som har noe som helst ansvar ovenfor TS (eller noen andre) sin kjønnsdrift. Evner man ikke å takle den på egen hånd får man søke profesjonell hjelp hos psykolog.

 

TS: verden flommer over av sexleketøy og diverse aktiviteter man kan drive med selv. Alternativt kan du jo gå ut i den vide verden og se om du finner noen som har lyst til å bli med på moroa.

 

Anonymous poster hash: 02931...6ca

Lenke til kommentar

 

Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider.

 

Det finnes ikke ett menneske på kloden som har noe som helst ansvar ovenfor TS (eller noen andre) sin kjønnsdrift. Evner man ikke å takle den på egen hånd får man søke profesjonell hjelp hos psykolog.

 

Anonymous poster hash: 02931...6ca

 

Sier du det

Lenke til kommentar

 

Her synes jeg kvinnene på forumet for ta ansvar og gi deg en melding. Ikke bra og gå rundt med ståkukk til alle døgnets tider.

 

Det finnes ikke ett menneske på kloden som har noe som helst ansvar ovenfor TS (eller noen andre) sin kjønnsdrift. Evner man ikke å takle den på egen hånd får man søke profesjonell hjelp hos psykolog.

Anonymous poster hash: 02931...6ca

 

Neste gang du er på butikken, kjøp deg et fnugg av humor.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...