Gå til innhold

GUIDE: Battlefield Hardline beta (Ekstra)


Anbefalte innlegg

"Dette spillet kan få de fleste maskiner til å knele"

 

Litt merkelig påstand, samtlige maskiner dere/de har testet har god fps på HIGH settingen, mens majoriteten også klarer seg på ultra... En del vil ha mye mer fps enn 60, men er jo 60 som er Anbefalt.

 

Huske jeg kjøpte crysis 3 og at jeg ikke fikk gjort mer enn å spill av introfilmen før pc'n knelte(og frøs seg)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk spilt dette litt i går, og for utenom at Origin tryner som alltid ved "open BETA" av store titler som dette så må jeg si at spillet falt relativt godt i smak. Så langt så har jeg hatt mer gøy med Hardline enn med Battlefield 4.

 

Når det er sagt så er jeg skuffet over hvor lite de forsøker å differensiere seg fra Battlefield 4. Er jo ikke til unngå at man umiddelbart føler at det er Battlefield 4 med en slags Cops and Robers skinpack. Men jeg liker spillmodusen som er i BETAen svært godt.

Lenke til kommentar

Må komme med et noob spørsmål her, men hvor setter man ultra 150? stod ingenting om det i artikkelen. Funker dette på BF4/BF3 og? Utfra det jeg skjønte fra artikkelen, så er ikke Ultra 150 noen pre settings, slik som utlra, high osv...

Dette er noe man stiller inn på Resolution Scale. Det gjør at bildet tegnes større for deretter å bli komprimert inn på samme flaten igjen.

Ganske maskinkrevende og dreper ytelse.

Lenke til kommentar

 

Resirkulering av samme spillet med bruk av flere funksjoner er ikke nyhet :) bare see på megaman 1-10 og X til x10 og z til z10 osv.

Pfft, se på Call of Duty du.. DET er gjenvinning :p

 

 

Hmm burde kansje brukt den i stede for megaman, det er jeg enig i, ikke store forskjellen hær... i megaman måtte dem i allefall lage nye brett med andre farger.

Lenke til kommentar

Jeg var omtrent aldri under 60 fps i det spillet så jeg er fornøyd, min er 3 år gammel, men med oppdatert skjermkort 780Ti og Dell Ultrasharp U2713H. Alt på Ultra og 2540 x 1440 oppløsning.

DayZ er det eneste spillet som kverker maskina mi så..hehe.

 

Må egentlig si at dette spillet var et patetisk forsøk på noe nytt, etter et par timer i spillet endte jeg opp med å spille BF4 igjen fordi dette var rett og slett kjedelig og i tilegg skal de ha full pris for spillet haha. *rise på hodet* EA altså....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...