Gå til innhold

Skifte av forumløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forumet skal skiftes i fra phpBB til Invision board i kveld, altså ...

Og så jeg som er på nattevakt i kveld, hvordan skal dette gå?

Jaja, håper det går smertefritt for seg, vi tar farvel med forumet slik vi har lært det å kjenne, og håper Invision ikke blir noe annet enn det vi forventer - nemlig en utelukkende forbedring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk og farvel til deg, o'store PHPBB. Du har vært et godt forum for meg. Måtte all din reise videre bringe deg hell, lykke og mange postere. Far vel, frende.

bfisk

Skrevet
Regner med det blir bede søkefunksjon i det nye forumet :roll:

Kansje det er noe av grunnen til at dere bytter?

:yes: Søkemotoren står for nesten 2/3 deler av database størrelsen, i konverteringen så kvitter invision seg med dette og enda går søkingen raskere og bedre. :-)
Skrevet

Usj, Invision er sånn rotete greie :cry: Og jeg sier det igjen : Jeg syntes at denne løsningen er fin som den er, men det er jo ikke jeg som bestemmer det. Skulle vært en avstemning! :yes:

Skrevet
Skulle vært en avstemning! :yes:

Da hadde Invision vunnet.

Invision er det beste du får gratis :woot:

Farvel phpBB.

*screenshot* :D

Skrevet

Bra timing... jeg skal på jobb i morgen (jobber hver fjerde lørdag), så det passer bra med konvertering fra 23.00 i kveld. Vel... det blir spennende å se hvordan forumet ser ut når jeg kommer hjem fra jobb i morgen ettermiddag

Skrevet

grattis med nytt forum da. Litt uvant, men blir sikkert bra etter hvert. Artig med den medlemsnummer saken. Hvem er de 100 første?

en ting: kan dere sette begrensninger på størrelsen skriften i signaturen kan ha? noen har størrelser som ødelegger eller tar enormt med plass.

Forstår ikke vitsen i å ha signatur med largest eller værre.

Skrevet
en ting: kan dere sette begrensninger på størrelsen skriften i signaturen kan ha? noen har størrelser som ødelegger eller tar enormt med plass.

Forstår ikke vitsen i å ha signatur med largest eller værre.

Det kommer av at mange brukte på PHPBB for å få liten skrift. Når forumet endres følger ikke BBCode med ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...