DaRe_deVIl Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt spacere? Fins de i vanlige jernvarebutikker, og hva heter de for dem? Kan vel ikke bare komme inn å si "Hallå, jeg trenger en spacer til hket mitt" :oops:
TaZ Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Stikk innom expert/elkjøp..kan sikkert hjelpe deg der... Har du ingen venner som har PC? TaZ
DaRe_deVIl Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Skrevet 18. oktober 2003 jo..,men de aner ikke hva et hk, sk osv.. er da! De spiller bare cs :wink:
Hårek Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Finn en gammel PC som skal kastes. Mange bedrifter har en recycle-binge for elektronikk, grei plass å plukke deler hvis du kommer over en slik. Finnes sikkert også på din lokale søpplelplass med sorterings-stasjon. Tviler på at det er vits i å prøve en jernvarehandel. Spacere generellt lages i mange størrelser, men alle PCer bruker samme størrelsen.
gspr Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt spacere?Fins de i vanlige jernvarebutikker, og hva heter de for dem? Kan vel ikke bare komme inn å si "Hallå, jeg trenger en spacer til hket mitt" :oops: Du overlever da med én spacer mindre?
Musty Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 bør vel heller ikke være noe problem å gå til en hvilken som helst databutikk og spørre etter en "bunnskrue" til hk?
DaRe_deVIl Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 Problemet er at det ikke er noen databutikker i nærheten Det står at jeg skal ha 9 spacere, men det fulgte bare med 8.. Har ett ASUS A7V8X
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Som sagt tidligere, du overlever, eller rettere sagt, hovedkortet overlever at det mangler 1 spacer... Bare pass på å "fylle opp" på den siden av hovedkortet der AGP/PCI slottene er, da det er mest trykk der (når du setter inn og tar ut kort osv). Hvis det er noen i nærheten av CPU sokkelen så burde du nok passe på å sette i en der også...
Junta Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Pass også på å ha spacers rundt plasseringen av minnebrikkene. Det er ofte det stedet på HK som er mest utsatt, i tillegg til det lumted nevner.
HansM-740GL Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Problemet er at det ikke er noen databutikker i nærheten Det står at jeg skal ha 9 spacere, men det fulgte bare med 8.. Har ett ASUS A7V8X 9stykker??? Hva da mange? Et E-ATX hovedkort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå