Gå til innhold

Han tjener 24 millioner i året på å spille på YouTube


Anbefalte innlegg

 

 

Det er fader meg helt rått! Det er jo når han tester ut de nye spillene som er morsomt å se på. Underholde kan han helt klart, det er en grunn til at han snart har 30 000 000 som følger han på Youtube.

 

Utrolig morsom og ydmyk person, han gjør mer for verden enn MANGE andre.

Tidenes spøk...

Snakker om du a ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

All ære og respekt til PewdiePie for det han gjør,

Ja, ekstremt ærefullt og respektabelt det han gjør... Topper enhver helt fra WWII spørrumei.

Tjaaa.. Han har jo stadig innsamlingsaksjoner, hvor han skaffer penger til redd barna, amnesty, vann til land som trenger det. Så ja, all ære til han, for vi er nok en stor del som ikke bryr engang her i Norge så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Snakker om du a ?

 

Spør du virkelig om det?

 

Pewdie er den mest pengesultne youtuberen du finner der ute, han lager bare videoer som suger hele tiden, irriterendes fyr...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH

Gud pewdie er så sykt irriterendes, videoene hans dukker opp på hovedsida hele tiden! Videoene hans er langt i fra bra, at folk liker dem så godt er meg uvitende. Er lei av at videoene hans spammer hele youtube, bare fordi noen liker han betyr ikke at alle vil se videoene hans klistra utover nettsidene...

 

bruker folk hovedsiden enda?

Lenke til kommentar

 

Det er fader meg helt rått! Det er jo når han tester ut de nye spillene som er morsomt å se på. Underholde kan han helt klart, det er en grunn til at han snart har 30 000 000 som følger han på Youtube.

 

Utrolig morsom og ydmyk person, han gjør mer for verden enn MANGE andre.

Tidenes spøk...

 

Han er med på mye veldedighets arbeid, så det skal han ha respekt for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Snakker om du a ?

 

Spør du virkelig om det?

 

Pewdie er den mest pengesultne youtuberen du finner der ute, han lager bare videoer som suger hele tiden, irriterendes fyr...

 

Visst videoene hannes hadde sugd, så hadde ikke han hatt 30 mill subscribers.

 

Sa du virkelig det der?

 

Bare fordi noen har mange subscribers betyr ikke at han er noe god, american idol er sykt populært men det betyr ikke at det er bra, nesten ingen liker eller gidder på følge med på drittet...

 

Pewdie er en sann plage og jeg vil helst aldri se en av hans fordømte videoer dukke opp på youtube sin hjemmeside igjen, bare fordi noen kids liker den sykt dårlige humoren hans skal det ikke gå utover voksne menn som meg som foretrekker skikkelig humor...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vel, han har jo samlet inn ca 1 million dollar til veldedighet. Venter i spenning på alt det fantastiske du har gjort for verden som topper det...

 

Topper det? Jeg driver ikke å spammer hele youtube med de sykt dårlige videoen hans, bare det i seg selv gjør meg bedre. Pewdie er en skam for youtube og hører ikke til der, han er nesten like gale som smoosh...

 

Ja

Lenke til kommentar

Som det ble skrevet i artikkelen, så får han ikke alle de pengene for seg selv.

Han donerer veldig mye til veldedighet, og han må dele med et par ekstra selskaper som står bak han.

 

Han har absolutt ikke 24 millioner i året i personlig inntekt, om noen tror det.

Men at han personlig tjener et par millioner i året stemmer meget bra.

Mener det ble regnet ut at han hadde en årlig inntekt på 4-5 millioner NOK.

 

Synes det fortjenes litt ros for at han tjener seg rik på det han elsker å gjøre.

Selv så hadde jeg absolutt ikke hatt noe mot å jobbet et par år med det samme, om jeg hadde hatt de samme inntektene.

Hele livet? Absolutt ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501
Voksne menn som deg? Du fremstår som en 14 åring med innleggene dine. Man får IKKE 30 millioner subscribers visst man leverer dårlige videoer. Kanskje ikke du liker han, men det trenger ikke bety at resten av verden deler din mening.

 

Ha snakk for deg selv. Jeg oppfører meg ganske moden, hva du syns bryr meg fint lite...

 

Pewdie er en dritt, jeg kommer ikke til å skifte mening bare fordi du sier det...

 

Bare små kids som liker pewdie og hans møkka videoer, det er for new gens barna som liker alt av møkk som hannah montana og justin bieber, jeg er glad jeg er voksen og har vokst opp til skikkelige ting og har god smak...

Lenke til kommentar

Mye hat og misunnelse her ser jeg. :p

Jeg liker ikke å se på videoene hans. Det er heller ikke meg som er målgruppa. Personlig synes jeg det er mye det samme, produksjonsverdien virker veldig lav, og skrikinga er irriterende.

Men hadde jeg kunne tjent så mye penger på noe så enkelt, hadde jeg gjort det. Uten å blunke.

 

Han har gjort mye for veldedighet. Mer enn all de som "hater" han tilsammen har gjort tenker jeg (tøft å hate noen man aldri har møtt, og vet ingenting om forresten). La de som vil se på videoene hans gjøre det, og gjør som meg; La vær å bry deg om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mye hat og misunnelse her ser jeg. :p

Jeg liker ikke å se på videoene hans. Det er heller ikke meg som er målgruppa. Personlig synes jeg det er mye det samme, produksjonsverdien virker veldig lav, og skrikinga er irriterende.

Men hadde jeg kunne tjent så mye penger på noe så enkelt, hadde jeg gjort det. Uten å blunke.

 

Han har gjort mye for veldedighet. Mer enn all de som "hater" han tilsammen har gjort tenker jeg (tøft å hate noen man aldri har møtt, og vet ingenting om forresten). La de som vil se på videoene hans gjøre det, og gjør som meg; La vær å bry deg om det.

Jeg er ikke misunnelig, jeg ville aldri laget slike videoer som han, og at han gir vekk til veldelighet gjør ikke han til bedre enn oss. Han får penger av å lage tulle videoer. Og som noen nevnte ovenfor så er det bare folk under 18 år som ser på han så det sier alt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vel, videoene er i hvertfall bedre enn disse jentene som har sminkevideoer hver uke og som da tror de kan gjøre alt her i verden, som foreksempel å lage musikkvideoer. Penger *hinthint*

På sminkevidoene så kan man i det minste se på deilige damer.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Trolleanklager skal ikke tas i tråden, men rapporteres. Dette skaper bare unødvendig mye støy i tråden, ergo det er å regne som off topic. Videre brudd på dette vil kunne medføre advarsler. To innlegg fjernet.

 

Kommentering av moderering tas som vanlig på PM.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...