Gå til innhold

Kjøpe klær fra Ebay.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du er klar over toll- og momsreglene da. :p

Ja, alt utenom en jakke og en bukse kostet under 200 kroner ;) . Buksa kostet vel 350 eller noe, så blir jo opp mot 600? ferdig tollet, samme med den ene jakka.

 

En ting jeg elsket med å handle på Ebay, var t-skjorter :D . Sykt bra utvalg, siden man bare søker på det man finner interessant.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er veldig lett å unngå, har faktisk aldri sett det, rarting systemet og folk som selger MÅ få 100% positivt for å kunne fungere der.

du må lete hardt for å finne noe som er falskt/dårlig kvalitet.

uansett så er det samme faen for meg om det står Levis eller Luvis på en bukse.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

altså det er ingen slike fake ting som spiller på et merkenavn, det er f.eks ett ukjent merke som kanskje har litt dårligere kvalitet, men who cares hva det står på buksa og tollen beslaglegger ikke slikt, tror du de åpner hver eneste pakke som kommer inn i landet?

 

ang. størrelses så er det litt prøving og feiling men man finner fort ut av det.

eneste som er problemet med ebay er at det er mange forhandlere fra Asia og der er størrelsene veldig små.

har gjort noe bomkjøp der som var XXL som ikke passet, jeg er M/L

Lenke til kommentar

Tror ikke de åpner alt, men de gjennomfører jo stikkprøver og har aksjoner fra tid til annen. Men det er vel som du sier ikke en direkte forfalskning når det heter Luvis og ikke Levis.

 

Det var mye å spare på sko fra ebay!. Det blir litt "shopping" når skattepengene kommer på kontoen. Ikke er det toll heller, kun mva. Er jo nesten halv pris (frakt og mva inkludert) på enkelte merker og modeller.

Lenke til kommentar

Handler masse klær selv på Ebay, aldri opplevd noe jeg mistenker er kopi, handler dog kun med power selgere med god rating. Når det gjelder størrelser så kjøper jeg stort sett klær hvor faktisk mål er oppgitt eller eventuelt går inn på produsentens hjemmeside for å sjekke size chart, da slipper man usikkerheten.

Endret av bas
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Mange merkevarer er billigere "over there". Problemet er at amerikanerne ser ut til å elske "custom fit" og en piquet som sitter som et skudd i butikk her, kan se ut som et laken når det kommer fra USA - selv om plagget er av samme merket.

Noen spesfikke produkter som er veldig dyre her kan man spare opp mot 60-70% på gjennom å bestille på ebay. Kvalitetssko er bare et eksempel på ting som fort blir en del rimeligere.

Har besilt noen ralph lauren gensere fra USA som jeg aldri har mottatt. Når jeg sporer pakkene har de forlatt USA, men der stopper sporingen brått. Kom på det her en dag at jeg kanskje burde ta en telefon til tollen og høre om de står fast der :) Er ganske sikker ut i fra varesortement til selger at dette var ekte vare.

Lenke til kommentar

Mange merkevarer er billigere "over there". Problemet er at amerikanerne ser ut til å elske "custom fit" og en piquet som sitter som et skudd i butikk her, kan se ut som et laken når det kommer fra USA - selv om plagget er av samme merket.

 

Noen spesfikke produkter som er veldig dyre her kan man spare opp mot 60-70% på gjennom å bestille på ebay. Kvalitetssko er bare et eksempel på ting som fort blir en del rimeligere.

 

Har besilt noen ralph lauren gensere fra USA som jeg aldri har mottatt. Når jeg sporer pakkene har de forlatt USA, men der stopper sporingen brått. Kom på det her en dag at jeg kanskje burde ta en telefon til tollen og høre om de står fast der :) Er ganske sikker ut i fra varesortement til selger at dette var ekte vare.

 

 

Nå er jeg ganske sikker på USA, men det er mer kina jeg er litt nervøs for. Har du prøvd å bestille klær som koster litt der i fra? Jeg er ikke på jakt etter merkeklær :)

Lenke til kommentar

 

Mange merkevarer er billigere "over there". Problemet er at amerikanerne ser ut til å elske "custom fit" og en piquet som sitter som et skudd i butikk her, kan se ut som et laken når det kommer fra USA - selv om plagget er av samme merket.

 

Noen spesfikke produkter som er veldig dyre her kan man spare opp mot 60-70% på gjennom å bestille på ebay. Kvalitetssko er bare et eksempel på ting som fort blir en del rimeligere.

 

Har besilt noen ralph lauren gensere fra USA som jeg aldri har mottatt. Når jeg sporer pakkene har de forlatt USA, men der stopper sporingen brått. Kom på det her en dag at jeg kanskje burde ta en telefon til tollen og høre om de står fast der :) Er ganske sikker ut i fra varesortement til selger at dette var ekte vare.

 

 

Nå er jeg ganske sikker på USA, men det er mer kina jeg er litt nervøs for. Har du prøvd å bestille klær som koster litt der i fra? Jeg er ikke på jakt etter merkeklær :)

 

Har bestilt kostbare klær der i fra ja. Aldri vært et problem egentlig :)

 

Det gjelder å bruke sunn fornuft.

- Se vareutvalget til selgeren. Virker det troverdig at han kan ha så mye på lager? Finnes modellene i virkeligheten?

- Hvordan er feedbacken og hvordan er den typiske kundestabben hans?

- Hvilke fraktmetoder benytter han seg av?

- Hvordan er produktbildene?

 

osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...