Gå til innhold

Nå har Xbox One fått norske priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg irriterer meg veldig over er at PS4 brukte å koste 3500, men nå koster den over 4000.

På komplett selger de PS4 for 4190 uten noe tilbehør, mens de selger Xbox One med Titenfall og Kinect for 4590, altså 400kroner dyrere en PS4. :p

Lenke til kommentar

Men den har til nå levert under pari ;)

 

Til nå? Den er jo ikke offisielt ute engang her i Norge? :p

 

In other news kjøpte jeg en XBone i dag på Elkjøp. Driter i norsk språkpakke, da det bare ødela for gleden i noen spill på XB360 uansett, fordi de nektet å slå av norsk tale. :) Ikke testet den ennå, å vi får se. Har uanett PS4 også, så er mest for å få eksklusive spill til begge to. Nekter å slenge meg på den idiotiske konsollkrigen. Hvilken er best? Den du vil ha. PS4 er bedre til spill, XBone bedre til multimedia. De koster også så godt det samme, og å si at MS har gitt opp Kinect etter noen måneder etter internasjonal lansering og noen måneder før lansering her oppe blir bare idiotisk. Det blir jo som å si Sony har gitt opp PSMove fordi vi ikke har noen spill som støtter det ennå.

Lenke til kommentar

 

Men den har til nå levert under pari ;)

Til nå? Den er jo ikke offisielt ute engang her i Norge? :p

 

 

Nå tenkte jeg mer generellt pålevering av ytelse kontra pris da :p Men "tilgjengelig" har den jo vært siden lansering sånn sett :) Kanskje ikke så direkte, inntil andre aktører gråimporterte en stund etter lansering.

 

Grattis med One forresten :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei rare er

Aha, sånn å forstå.

Hva mener du PS4 bør koste?

Ihvertfall det samme som ps3 gjorde, om jeg husker det riktig kosta den 6 tusen

I likhet med The NoPro er jeg også veldig nysgjerrig på hvordan tankegangen din er når du synes PS4 er overpriset, men samtidig synes du den bør koste 2000 kroner mer?!?

Lenke til kommentar

PS4 er godt priset, Sony gjorde alt rett med denne i motsetning til forgjengeren.

 

PS3 var over-hyped fra Sony sin side, og kunne aldri leve opp til runke-fantasiene til Kuturagi-san og presterte også ha en allvorlig høy pris ved lansering.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...