Gå til innhold

Gamecube er nå syyyykt billig! 799,-!!!


Nexxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argumenter for konsoll:

-Spillene er laget for spesifikke håndkontrollene. Ikke alle PC spill støtter DirectInput.

-Konsoller støtter 4-player multiplayer... eller mer.

-Du kan legge deg ned i sofaen og spille på tven.... digg!

-Spillene er optimalisert for kun 'en' hardware konfigurasjon.

-Høyere krav til spillenes stabilitet.... ferre bugs....trenger ikke patcher på lik høyde med PC-spill som er ment for å kunne spilles på flere versoner av Windows med alle mulige hardware konfigurasjoner.

 

 

Argumenter for Gamecube:

-Bedre grafikk en PS2.

-Spill som Metroid, Zelda, Fzero + mange andre finnes kun for Gamecube.

-Tar liten plass og er mer portabel en feks PS og XBOX.

 

Eneste motargument for Gamecube:

-Lite voksen på Online.

 

 

Argumenter som at GC har for mange barnespill kan enkelt motsies med at man kan ganske enkelt bare la være å kjøpe disse spillene. GC'en er kansje litt høy, men den går veldig fint inn i TV-hylla mi fordi.

 

ja, ja... nå blir det sikkert hyl og skrik fordi jeg har bakket opp GC'en, men jeg liker'n faktisk ganske godt jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
personlig synes jeg konsoll'er er noe tull. Enn å kjøpe en box som stort sett kun kan brukes til spilling..... Når du har mange flere muligheter med en pc. Den er samtidig oppdateringsvennlig og har bedre muligheter for spill enn en konsoll vil jeg påstå. Selvsagt er det da problemet med at det finnes så jävli mange pc-konfigurasjoner, men alt kan jo ikke være perfekt. Hva gjør du når en spillkonsol er gammel da? Du skal ha en teknisk innsikt som er høyt over gjennomsnittet for å få en gamecube til å kjøre som en eller annen form for server. En gammel 286/386/486 derimot, er ikke så vanskelig.

 

 

john har talt.

Men du får jo Twin Snakes til Gamecube da. Det er hele grunnen til at jeg skal ha den. Også vil jeg prøve Metroid Prime, Zelda, og Rogue Squadron.

Lenke til kommentar
Syns ikke dette er sykt billig.

 

Synes det er rett pris til rett konsoll.

Kjekt at den er billig ja, for den har endel gode spill som ingen av de andre konsollene har.

 

Hvis man skal ha rett pris til rett konsoll, burde jo egentlig Xbox være billigst, siden den ikke er noe i forhold til en PC, og har svært få eksklusive titler - hvis man ser bort fra mod-mulighetene.

Lenke til kommentar

Hvis man skal ha rett pris til rett konsoll, burde jo egentlig Xbox være billigst, siden den ikke er noe i forhold til en PC, og har svært få eksklusive titler - hvis man ser bort fra mod-mulighetene.

...og hvis du ser bort fra at den er teknisk overlegen PS2 og GameCube (+ innebygd nettverk, Harddisk) :roll:

 

Du kan ikke sammenligne noen konsoll med en PC!

Lenke til kommentar

Hvis man skal ha rett pris til rett konsoll, burde jo egentlig Xbox være billigst, siden den ikke er noe i forhold til en PC, og har svært få eksklusive titler - hvis man ser bort fra mod-mulighetene.

...og hvis du ser bort fra at den er teknisk overlegen PS2 og GameCube (+ innebygd nettverk, Harddisk) :roll:

 

Du kan ikke sammenligne noen konsoll med en PC!

Hva hjelper det at den er teknisk overlegen når ikke har noen særlig eksklusive spill, og at den i realiteten er en dårlig erstatning for en PC til å ha i stua? :roll:

 

Nei, da frister der mer med en ShuttlePC å ha stående i stua gitt.

Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligne noen konsoll med en PC!

Hva hjelper det at den er teknisk overlegen når ikke har noen særlig eksklusive spill, og at den i realiteten er en dårlig erstatning for en PC til å ha i stua? :roll:

 

Nei, da frister der mer med en ShuttlePC å ha stående i stua gitt.

uhu.. :roll:

Det er ganske mange spill som er eksklusive til Xbox og hvis man tar med alle xbox spill som ikke er ute til PC så blir den lista ganske lang.

Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligne noen konsoll med en PC!

Hva hjelper det at den er teknisk overlegen når ikke har noen særlig eksklusive spill, og at den i realiteten er en dårlig erstatning for en PC til å ha i stua? :roll:

 

Nei, da frister der mer med en ShuttlePC å ha stående i stua gitt.

uhu.. :roll:

Det er ganske mange spill som er eksklusive til Xbox og hvis man tar med alle xbox spill som ikke er ute til PC så blir den lista ganske lang.

Men hvilke av de er verdt å spille? Glemte du kanskje å ta med det?

Lenke til kommentar

Hva hjelper det at den er teknisk overlegen når ikke har noen særlig eksklusive spill, og at den i realiteten er en dårlig erstatning for en PC til å ha i stua?  :roll:

 

Nei, da frister der mer med en ShuttlePC å ha stående i stua gitt.

uhu.. :roll:

Det er ganske mange spill som er eksklusive til Xbox og hvis man tar med alle xbox spill som ikke er ute til PC så blir den lista ganske lang.

Men hvilke av de er verdt å spille? Glemte du kanskje å ta med det?

Det sa du ingenting om og det er noe som blir en smak og behag sak, men jeg syns en god del av dem er verdt å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...