iCar Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/art...rticleID=649562
BustaH Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/art...rticleID=649562 Klapper for telehor....... forbanna idioter
OscarWoHA Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Klapper for Telenor....... forbanna idioter Har du lest nettikette? Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder (se over).
Makky Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Sånn går det hvis man ikke har brannmur Genialt sagt!
[BiGG] Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Alle som kjøper tele(h)nor er ikke så smart,eller hva? Faren min bestilte telenor adsl,HAr så lyst å slå han!!!! :x
aWm Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 hahahahaha lol telenor er og forbli teit.. menne nokia har laget alle ROUTERNE de har så hehe til nokia.. *nokia hehe har de noe som ikke går i biter eller tar fyr? hint hint* GO GO GO nokia and telenor GO GO GO
Lone*Desert-Fish Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 hahahahaha lol telenor er og forbli teit.. menne nokia har laget alle ROUTERNE de har så hehe til nokia.. *nokia hehe har de noe som ikke går i biter eller tar fyr? hint hint* GO GO GO nokia and telenor GO GO GO Hva mener du med at routerne er laget av Nokia? De "routerne" som står hos telenor og deler ut internett til kundene eller de modemene hver bruker han hjemme? For det modemet jeg har er hvertfall ikke Nokia, jeg og de fleste andre jeg kjenner har alcatel, noen har zyxel.
ibi-ubu Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Telenor får sine modem frå fleire produsentar, deriblant Nokia (fulge eit Nokia-modem med mitt Telenor ADSL-abo)
timtowtdi Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 JA for dette kunne umulig ha skjedd med NextGenTel som leverandør. Alle linjene de har i dette landet er jo overspennings- og brannsikret ;-P En god grunn for ikke å kjøre E6 lenger er at det var en stor ulykke på Kløfta i dag. *gjesp* timtowtdi
Nikern Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 JA for dette kunne umulig ha skjedd med NextGenTel som leverandør. Alle linjene de har i dette landet er jo overspennings- og brannsikret ;-P En god grunn for ikke å kjøre E6 lenger er at det var en stor ulykke på Kløfta i dag. *gjesp* timtowtdi er så fullstendig enig, Det er så mye dårlig argumentert hets av telenor at jeg blir kvalm.. halvparten av dere som hetser telenor har aldri vært kunde hos de.. (utennom kontantkortet da kanskje) Hvor mange klager har de? endel, har de mange kunder, MASSE x132842 enda flere kunder. Jeg er faktisk veldig godt fornøyd med telenor.. Særlig den IRC baserte kundeservicen deres er genial.. veldig nyttig...
Calm Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 hahahahaha lol telenor er og forbli teit.. menne nokia har laget alle ROUTERNE de har så hehe til nokia.. *nokia hehe har de noe som ikke går i biter eller tar fyr? hint hint* GO GO GO nokia and telenor GO GO GO Det stemmer vel ikke helt! For det første er det et modem du får fra Telenor, det er ikke en router. Og for det andre så bruker de på ingen måte bare Nokia. Jeg kjenner flere som har Alcatel-modem.
notarget Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Telenor får sine modem frå fleire produsentar, deriblant Nokia (fulge eit Nokia-modem med mitt Telenor ADSL-abo) Mitt modem fra telenor er fra alcatel
DrDoogie Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Oooooog hvem er det her som ikke helt har prestert aa lese artikkelen? Er ikke telenor sin feil at linjene deres leverer saa mye stroem at modem tar fyr, oh no.
sparks Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 ser ut som win 95 i bakgrunnen der den KNALL blå bakgrunnen.. blue screen
Roberto Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 ...bortforklaringer...bortforklaringer...bortforklaringer...
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er faktisk veldig godt fornøyd med telenor.. Særlig den IRC baserte kundeservicen deres er genial.. veldig nyttig... Men der er jo ngt også veldig flinke. Det tar bare 20-40 min før du får snakke med et menneske på kontakttelefonen, og det er jo veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå