Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Nybygget PC vil ikke boote opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du nevnte skjerm og tastatur. Jeg har en PC jeg bruker å ha med på LAN som til hjemmebruk er kun koblet til strøm og ethernet slik at jeg kan bruke den via RDP. Jeg har også en PC som jeg bruker som router, den er også kun koblet til ethernet og strøm.

 

Så jeg antar du synes sjøbadet var koselig?

Lenke til kommentar

Du nevnte skjerm og tastatur. Jeg har en PC jeg bruker å ha med på LAN som til hjemmebruk er kun koblet til strøm og ethernet slik at jeg kan bruke den via RDP. Jeg har også en PC som jeg bruker som router, den er også kun koblet til ethernet og strøm.

 

Så jeg antar du synes sjøbadet var koselig?

F..så kaldt... uvanlige I/O..... :green:

Lenke til kommentar

Jeg forsto ikke så mye av det du skrev sveinsel, men jeg hadde fungerende mus, tastatur og skjerm tilkoblet og ikke tilkoblet for den saks skyld til PC'n under forsøkene med å få den til å boote. Jeg tror neppe det er problemet. Kortet er nå sendt tilbake til leverandør og de skal ta en titt, så får vi se hva som skjer. Jeg oppdaterer posten når de gir lyd fra seg :)

Endret av Intoxikeyn
Lenke til kommentar

Nå har endelig butikken gitt lyd fra seg og de skriver:

 

"Det produkt De har sendt inn for service/kontroll går dessverre ikke å reparere."

 

Har ikke ringt de og spurt konkret hva problemet var men tenker å gjøre det. Det har derimot oppstått en situasjon der hovedkortet ikke lenger finnes i deres sortiment så jeg må velge et annet HK. Noen som har abefalninger?

 

Kortet som jeg sendte tilbake var Gigabyte GA Z87N-WIFI. Burde jeg bare gå for Gigabyte Z97 istede eller hva med Asus eller Msi sine kort?

Lenke til kommentar

Styr unna MSI sine kort, Asus har ok kvalitet samme med Gigabyte.

 

Hvilke valgmuligheter har du?

Okei, jeg trodde MSI hadde også gode kort så det var bra og vite :)

 

Jeg kan velge blant sortimentet til NetonNet der hvor jeg bestilte fra. Kortet må jo være M-ITX da med sokkel 1150.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...