Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rar klump på penis, forhuden


Anbefalte innlegg

Hei, folkens..

 

Jeg har ett veldig rart problem som gjør meg ganske urolig. Jeg har en rar klump på penisen min, den er på skaftet utenpå forhuden. Heldigvis så er den utenpå forhuden og ikke under eller på hodet til penisen, men jeg er fortsatt ganske bekymret og det er ikke noe gøy å ha denne klumpen siden jeg helst ikke vil noen skal se den.

 

Den er ganske liten (kanskje på størrelsen til en ert?), er ganske hard og har litt lilla farge. Jeg vet ikke når den kom, men har hatt den en god stund. Jeg har ikke hatt sex på kanskje 6 måneder så jeg tviler på at det har noe med kjønnssjukdom å gjør. Den er ikke noe vond å ta på

 

Om jeg husker rett så var den først rød, jeg prøvde å stikke hål med ei nål i tilfelle det var noe betent med veske inni, men var ikke noe som ville komme ut bortsett fra litt blod. Nå har den fått litt lillefarge. Har prøvd å smøre med antibakterie krem, kortison krem og fuktighetskrem, ser ikke ut til å hjelpe.

 

Legger til 3 bilder (ADVARSEL, BILDE AV PENIS), beklager om dere ikke ville se dette, men jeg håper noen kan gi meg tips om hva det kan vær.

 

http://i62.tinypic.com/2n21cpj.jpg

http://i59.tinypic.com/6z378h.jpg

http://i57.tinypic.com/2s12lb5.jpg

 

 



Anonymous poster hash: 33b7c...28d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Jeg hadde noe liknende etter å ha shavet. Er nok bare et inngrodd hår, det gikk over etter ca 2 uker for meg, og det var litt rødt i kanskje 2 uker til etter det.

Lenke til kommentar

 

Oi, dette var ikke noe gøy å høre..

 

Anonymous poster hash: 33b7c...28d

 

For ordens skjyld, diagnosen stilles hos legen, og de gjør også behandling. Når det er noe på kroppen vi finner uvanlig, så tar man en tur til legen. Alle svar du får på åpne forum skal du ikke ta som en bestemmelse, det er bare forslag som kommer, mye eller alt kan også være helt feil. Legen er den eneste som gir deg svar og behandler problemet :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt flere slike på innsiden av lårene og i området mellom penis og lår jeg har aldri hatt noe problem med dette, det forsvinner av seg selv og kan til tider være litt betent og svi litt. Men jeg har aldri opplevd og ha det på penis, og når det er utenpå penis burde det ikke være så ille og gå til legen med det. Bedre føre var.

Lenke til kommentar

Var med legen og det var i grunnen ganske skuffende.. Dro av meg boksa og lot han ta en kikk, han sa ikke noe om hva det kunne være eller ga meg noen tips om behandling, men han har gjort slik at jeg skal få time hos en urolog og sa at jeg vil få brev om dette i posten. Litt skuffende siden det ofte er lange ventetider og dette er noe som jeg vil få fikset fort, det er både flaut og ubehagelig å ha noe slikt.

 

Den har ikke forandret seg noe særlig.. Jeg ble såpass irritert at jeg tokk en nål som jeg hadde under varmt vann og stakk flere hull i ''klumpen'', alt som kom ut var litt blod og ikke noe væske som kan tyde på at det er en kvise eller noe betent. Har smørt inn med fusodin hver dag som er en antibakterie krem.



Anonymous poster hash: 33b7c...28d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...