Gå til innhold

Flott spillmus fra Microsoft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

skal investere i nytt tastatur og mus nå.

problemet er bare at jeg har et sykt behov for samme type tastatur som det jeg har nå, bare trådløst.

da må jeg ut med litt over 700 for et sett med tastatur og mus hvor jeg kun trenger tastaturet (kjiper at de ikke selger trådløse tastaturer uten mus i tillegg)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skanner 9000 ganger i sekundet. javel. Kor mange DPI er det på ann da?

Hvis du spiller spill skall du vell helst ikke ha så høy sens at du kan merke forskjellen på 400 - 800 dpi (er ikke i.e 3.0 400 eller 500?) spessielt i fps kan det vaere katastrofalt å overaime fiendene pga av for kjappe muse bevegelse

 

 

Den øverste grensen på sens i spill som feks Counter-Strike\quake3 burdte vaere 360 grader når du drar den over en standard musematt av tøy

 

Hørte logitec sine driver problemer (musa var unøyaktig med driverne vistnok) kom av at de som hadde disse problemene hadde veldig lav sens og pga av dette ble det masse tull med driverne

 

Jeg har hatt både dual optical og intellimouse 3.0 i hvertfall og jeg spilte med høy sens før (1.5 gang rundt på matta mi) og merka ikke noe forskjell på dette i praksis

 

En annen ting jeg har funnet ut er at func er oppskrytt! En allsopp matte gir deg like god aim og trenger dessuten ikke skatez eneste minuset er kansje størelsen på allsopen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis du spiller spill skall du vell helst ikke ha så høy sens at du kan merke forskjellen på 400 - 800 dpi (er ikke i.e 3.0 400 eller 500?) spessielt i fps kan det vaere katastrofalt å overaime fiendene pga av for kjappe muse bevegelse

 

 

Den øverste grensen på sens i spill som feks Counter-Strike\quake3 burdte vaere 360 grader når du drar den over en standard musematt av tøy

Hva slags bisarr "regel" er det? Det avhenger jo sterkt av spilestilen, tar jo allllt for lang tid å skifte retning om du har en offensiv/nærkamp-basert spillestil, er jo ikke alle som sitter i et hjørne å sniper hele dagen. Derfor er det jo nyttig å ha flest mulig dpi.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hva slags bisarr "regel" er det? Det avhenger jo sterkt av spilestilen, tar jo allllt for lang tid å skifte retning om du har en offensiv/nærkamp-basert spillestil, er jo ikke alle som sitter i et hjørne å sniper hele dagen. Derfor er det jo nyttig å ha flest mulig dpi.

--

Jeg er enig med Windsor her, du kan ikke bare kaste ut en slik "universal sensitivitet", da spillestilen er veldig forskjellig, hos forskjellige spillere.

Selv spiller jeg med sju i sensitivitet i Counter-strike, og mener at det er det beste for meg, og det vil tilsvare ca. fem ganger rundt, tvers over en fUnc (Circa mål, dette er bare noe jeg antar, da jeg ikke har sjekket), noe som vil tilsvare 900 grader, og jeg vil tørre påstå at jeg er bedre enn størsteparten av vennene mine som spiller med veldig lav sens.

Jeg synes alle burde begynne på fem i sens, noe som bør regnes som standard, og jobbe seg enten opp eller nedover, etter som du finner din egen spillestil.

Ellers har jeg generelt en del imot Intellimouse explorer serien, da de ligger løst i hånden, og virker generelt av lav kvalitet, med små billige knapper, og et knirkedesign.

Nei takke meg til min trofaste Logitech Mx500 og fUnc!

Lenke til kommentar
Hva slags bisarr "regel" er det? Det avhenger jo sterkt av spilestilen, tar jo allllt for lang tid å skifte retning om du har en offensiv/nærkamp-basert spillestil, er jo ikke alle som sitter i et hjørne å sniper hele dagen. Derfor er det jo nyttig å ha flest mulig dpi.

--

Jeg er enig med Windsor her, du kan ikke bare kaste ut en slik "universal sensitivitet", da spillestilen er veldig forskjellig, hos forskjellige spillere.

Selv spiller jeg med sju i sensitivitet i Counter-strike, og mener at det er det beste for meg, og det vil tilsvare ca. fem ganger rundt, tvers over en fUnc (Circa mål, dette er bare noe jeg antar, da jeg ikke har sjekket), noe som vil tilsvare 900 grader, og jeg vil tørre påstå at jeg er bedre enn størsteparten av vennene mine som spiller med veldig lav sens.

Jeg synes alle burde begynne på fem i sens, noe som bør regnes som standard, og jobbe seg enten opp eller nedover, etter som du finner din egen spillestil.

Ellers har jeg generelt en del imot Intellimouse explorer serien, da de ligger løst i hånden, og virker generelt av lav kvalitet, med små billige knapper, og et knirkedesign.

Nei takke meg til min trofaste Logitech Mx500 og fUnc!

:wow: Ro den avataren litt da mann....

Lenke til kommentar

Jeg urinerer på de andre musene med min Logitech MX300. Den har 800DPI og mer trenger man rett og slett ikke. Merker ikke forskjell uansett. Det blir bare sånn skryte konkurranse om hvem som har mest DPI. Har aldri merket at den MX300 ikke henger med. Den musen pluss Ratpad = SJEF! Liten mus er et must for de som ikke er sniper jævler som bare ligger og camper hele tiden. Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 har jeg også, men den er for stor og treg, i tillegg har den helt merkelig form til spilling. MX300 + Ratpad er det beste jeg noen gang har prøvd. :woot: Billig er den også, men ikke dårligere av den grunn. Kvalitet så det holder. :nice:

 

Har spilt Mohaa helt fra det kom ut, og der er denne musen og matta helt sjef :nice:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
[quote name='flodhest' date='22/11/2003 : 21:51'] Hm, litt rart, [url="http://www.tomshardware.com/consumer/20031020/mice-23.html"]tom's hardware[/url] sier at intellimouse 4.0 ikke egner seg så godt for raske spill og greier.

Høres merkelig ut ettersom musa er så [b]kjapp[/b] ( 1200 dpi). [/quote]
Det er oppløsninga som er i DPI, ikke hvor rask den er.

Njaal :cool:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...