Gå til innhold

Det er over fem timer forskjell mellom videospillerne (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Mangler jo en av de viktigste spillerne da. Prrsonlig sverger jeg til xbmc på mac'en grunnet overlegen bildekvalitet, savner virkelig denne i testen!

 

Jeg liker xbmc, men dette hørtes veeeldig rart ut...

 

På pc bruker jeg selv mediaplayer classic. Simplistisk, fantastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jevla overraskande at ein avspiller lagd av apple er raskest på apple. Dåke burde jo strengt tatt måka opp tre fire ulike pc-ar med ulike OS og funne den beste klienten over alle plattformer. Påenglaus test er påenglaus.

 

Nå var det ikke en test av hvilken avspiller som er raskest, da...skulle tatt seg ut om QuickTime spilte igjennom filmen på halve tiden av UMPlayer... :p

 

Men joda, det var litt mer overraskende at en avspiller lagd av Microsoft er dårligst av samtlige som ble testet for Windows, i en tilsvarende test på den plattformen: http://www.hardware.no/artikler/er-vlc-best-for-batteriet/157109/2

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, det er faktisk funksjonalitet jeg savner fra riktig gamle MediaPlayer... Lagde en wrapper i Visual Basic som kunne spille av musikkvideoer i forskjellig tempo. Den da dagsaktuelle Hit Me Baby One More Time hørtes nesten ut som en soul-låt når man sakket tempoet ned til 80%. Stemmen til frk. Spears hørtes mer naturlig ut der.

 

Men ja, det er vel ikke noen konkurranse om å spille av raskest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...