Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte uoffisiell CM12 nightly en stund, men den er fortsatt litt for buggete, så nå er jeg tilbake til stock 5.0 (Lastet ned firmware manuelt og flasha med LG Flash Tool).

 

Jeg synes det flyter relativt bra, men jeg opplever fremdeles en del lagging enkelte ganger. Det kan for eksempel ta noen sekunder å komme seg fra Chrome til hovedskjermen, etter at jeg har trykket på hjem-knappen.

 

CM12 kjører Android 5.0.2, som jeg forstår ble sluppet for å fikse en del bugs og barnesykdommer som fulgte med Lollipop. Noen som vet om denne versjonen vil bli sluppet offisielt fra LG?

Lenke til kommentar

 

Fremdeles ingen Lollipop hos meg, er jo 2.januar i dag, skulle vi ikke få det i løpet av desember..?

 

Ikke noe 5.0 hverken gjennom OTA eller pc suite enda heller?
Nope, ingeting hverken gjennom telefonen eller PC Suite... Begynner å bli utålmodig nå!
Lenke til kommentar

 

 

Fremdeles ingen Lollipop hos meg, er jo 2.januar i dag, skulle vi ikke få det i løpet av desember..?

Ikke noe 5.0 hverken gjennom OTA eller pc suite enda heller?
Nope, ingeting hverken gjennom telefonen eller PC Suite... Begynner å bli utålmodig nå!

 

spør de på facebook imorgen. så kommer det nok en forklaring

Lenke til kommentar

 

Holder du inne power-knappen (på baksiden) får du opp en meny hvor du kan endre ringeprofil, samt slå av telefon og aktivere flymodus. Den fungerer også selv om telefonen er låst.

Takk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter.

 

 

Nå forsvant denne funksjonene etter oppdatering til Lollipop. Noen som vet om det går an å skru funksjonen på igjen I en meny eller om det er annen mate å sette på Silent ved låst skjerm?

 

 

 

Fremdeles ingen Lollipop hos meg, er jo 2.januar i dag, skulle vi ikke få det i løpet av desember..?

 

Fremdeles ingenting? Mange har jo fått dette gjennom PC Suite for lenge siden.

Endret av Kjetso
Lenke til kommentar

 

 

Holder du inne power-knappen (på baksiden) får du opp en meny hvor du kan endre ringeprofil, samt slå av telefon og aktivere flymodus. Den fungerer også selv om telefonen er låst.

Takk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter.

 

 

Nå forsvant denne funksjonene etter oppdateroing til Lollipop. Noen som vet om det går an å skru funksjonen på igjen I en meny eller om det er annen mate å sette på Silent ved last skjerm?

 

Det har blitt litt mer tungvindt å sette profil med 5.0...

 

Jeg har funnet to alternativer. I notification-menyen, klikker du på lyd-ikonet, bytter den mellom lyd, vibrering og stille. Det andre er å trykke på en av volumknappene. Da kommer det opp en meny hvor du kan endre lyd.

 

Selv har jeg begynt å bruke Llama, som kan automatisk sette profil når jeg er på jobb, hjemme osv. Ikke så ofte jeg trenger å sette profil selv lenger.

Lenke til kommentar

 

 

 

Holder du inne power-knappen (på baksiden) får du opp en meny hvor du kan endre ringeprofil, samt slå av telefon og aktivere flymodus. Den fungerer også selv om telefonen er låst.

Takk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter.

 

 

Nå forsvant denne funksjonene etter oppdateroing til Lollipop. Noen som vet om det går an å skru funksjonen på igjen I en meny eller om det er annen mate å sette på Silent ved last skjerm?

 

Det har blitt litt mer tungvindt å sette profil med 5.0...

 

Jeg har funnet to alternativer. I notification-menyen, klikker du på lyd-ikonet, bytter den mellom lyd, vibrering og stille. Det andre er å trykke på en av volumknappene. Da kommer det opp en meny hvor du kan endre lyd.

 

Selv har jeg begynt å bruke Llama, som kan automatisk sette profil når jeg er på jobb, hjemme osv. Ikke så ofte jeg trenger å sette profil selv lenger.

 

Får du llama til å virke knirkefritt med 5.0?

Lenke til kommentar

Med låseknappen bak:

 

Regner med det er en vanesak, men når jeg kjører bil (har den i holder) blir jo denne blokkert. Man kan jo tappe på skjermen?

Men ingen enkel måte å slukke skjermen på da, eller, på tilsvarende måte?

Du kan slukke skjermen ved å dobbelttappe på statusbaren.

 

Da har jeg vist fått den sprekken ved mikrofonen jeg også.

Hva var det dere andre som har fått den gjort med det?

Tror jeg har det samme, men har ikke irritert meg over det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Holder du inne power-knappen (på baksiden) får du opp en meny hvor du kan endre ringeprofil, samt slå av telefon og aktivere flymodus. Den fungerer også selv om telefonen er låst.

Takk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter.

 

 

Nå forsvant denne funksjonene etter oppdateroing til Lollipop. Noen som vet om det går an å skru funksjonen på igjen I en meny eller om det er annen mate å sette på Silent ved last skjerm?

 

Det har blitt litt mer tungvindt å sette profil med 5.0...

 

Jeg har funnet to alternativer. I notification-menyen, klikker du på lyd-ikonet, bytter den mellom lyd, vibrering og stille. Det andre er å trykke på en av volumknappene. Da kommer det opp en meny hvor du kan endre lyd.

 

Selv har jeg begynt å bruke Llama, som kan automatisk sette profil når jeg er på jobb, hjemme osv. Ikke så ofte jeg trenger å sette profil selv lenger.

 

 

Tidligere kunne man holde inne startknappen ved låst skjerm og så velge profil. Idiotisk dersom de har tatt dette bort i Lollipop.

 

Noen som vet en måte å sette telefonen i "Vibrate" uten å måtte låse den opp?

Lenke til kommentar

 

Kjøpte G3 i dag, og jeg får heller ikke 5.0 om jeg kobler til PC suite.. :(

Har du sjekket og installert alle oppdateringene som ligger ute som OTA?

 

Jeg fikk ikke til og installere eller se 5.0 i PC suite før jeg installerte disse oppdateringene.

 

 

Ja. Regner med at det er "om telefon" --> "Oppdateringssenter" du menter? I så fall så får jeg beskjed om at siste versjon av OS er installert.

Lenke til kommentar

 

 

Holder du inne power-knappen (på baksiden) får du opp en meny hvor du kan endre ringeprofil, samt slå av telefon og aktivere flymodus. Den fungerer også selv om telefonen er låst.

Takk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter.

 

 

Nå forsvant denne funksjonene etter oppdatering til Lollipop. Noen som vet om det går an å skru funksjonen på igjen I en meny eller om det er annen mate å sette på Silent ved låst skjerm?

 

 

 

Fremdeles ingen Lollipop hos meg, er jo 2.januar i dag, skulle vi ikke få det i løpet av desember..?

 

Fremdeles ingenting? Mange har jo fått dette gjennom PC Suite for lenge siden.

 

Fremedeles ingenting nei... Fikk mail fra LG om jeg fikk noen feilmelding også når jeg ikke fikk oppdatert, men har ikke fått svar etter det. Får beskjed om at "nyeste versjon" allerede er installert..

 

 

 

 

Kjøpte G3 i dag, og jeg får heller ikke 5.0 om jeg kobler til PC suite.. :(

Har du sjekket og installert alle oppdateringene som ligger ute som OTA?

 

Jeg fikk ikke til og installere eller se 5.0 i PC suite før jeg installerte disse oppdateringene.

 

 

Ja. Regner med at det er "om telefon" --> "Oppdateringssenter" du menter? I så fall så får jeg beskjed om at siste versjon av OS er installert.

 

Akkurat det samme her!

Endret av lolle
Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte G3 i dag, og jeg får heller ikke 5.0 om jeg kobler til PC suite.. :(

Har du sjekket og installert alle oppdateringene som ligger ute som OTA?

 

Jeg fikk ikke til og installere eller se 5.0 i PC suite før jeg installerte disse oppdateringene.

 

 

Ja. Regner med at det er "om telefon" --> "Oppdateringssenter" du menter? I så fall så får jeg beskjed om at siste versjon av OS er installert.

 

Akkurat det samme her!

 

 

Samme her. Si ifra når dere finner ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...