Gå til innhold

Her «dreper» han kompisen på Google Street View


Anbefalte innlegg

 

 

 

Så du mener at det skal være straffbart og gjøre noe som kan føre til misstanke om at noe kriminelt har skjedd Winza?

 

Det er jo helt på tryne.

Hvorfor ignorerer alle den ene tingen jeg poengterer? Det var waste av politiets ressurser. Skjønner du ikke alvoret i det?

 

Jo, men man kan ikke ha annsvaret for noe man ikke kan bestemme over.

Er det noen som burde bures inne er det ressursstyrer i politiet

 

Nå tuller du vell? Det blir bare dumt, det var DEM som gjorde dette med vilje for at politiet skulle finne det ut og kaste bort ressurs...

 

Åja, for for meg ser det ut som dem gjør det for å ha det gøy med streetview, ikke for å lure politiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harvey Ryan - For det første så skjedde dette I Skotland, så en eventuell bot ville nok ikke hatt noen dollartegn. For det andre så er det helt på tryne å mene at de skulle fått noen straff for dette. Politiet gjorde jobben sin og sjekket om det var skjedd noe ulovlig. De fant ut at ingenting ulovlig var skjedd og tok det hele med godt humør. Vil du leve i en verden der politiet overvåker deg og straffer deg for den minste ting så kan du flytte til USA.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Harvey Ryan - For det første så skjedde dette I Skotland, så en eventuell bot ville nok ikke hatt noen dollartegn. For det andre så er det helt på tryne å mene at de skulle fått noen straff for dette. Politiet gjorde jobben sin og sjekket om det var skjedd noe ulovlig. De fant ut at ingenting ulovlig var skjedd og tok det hele med godt humør. Vil du leve i en verden der politiet overvåker deg og straffer deg for den minste ting så kan du flytte til USA.

Det har jeg aldri sagt

 

Foorby vannpistoler

Folk kan jo tro de er ekte så ringer de politiet..

Nei

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Men det var slik det hendte. Folk kan si jeg er streng men jeg syns ihvertfall det

 

Det skjedde i det offentlige rom. Google opererer med sine kamerabiler, ja de driver vel med noe sladding her og der, men jeg vil si at det er Google som bedriver tvilsom praksis, om enn aldri så nyttig en tjeneste Google Streetview kan være til tider.

 

Google kommer å invaderer folks "søndagstur", det gir ihvertfall ikke meg noen sympati overfor den "egentlige overgriperen i denne saken". Faktisk synes jeg det er på sin plass at Google blir nødt til å sjekke innholdet sitt selv for slike "pranks".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...