Gå til innhold

E-SPORT: League of Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammel dags dritt unge, har ingenting i en proff liga å gjøre, ikke noe forbilde for noen. Han burde finne noen å prate med om han har så store prob. me snakke dritt til andre. Men synes skikkeli synd på lag kameratene som spiller for tilværelsen sin i sverige :\

Lenke til kommentar

Jeg kommer sikkert til å få mye kjeft for dette, men dere må huske at LoL-spillere generelt er yngre en andre professjonelle spillere i andre spill som har lenger fartstid, så det at de ikke klarer å oppføre seg er en kjent ting innen LoL-miljøet, bare spill 2 games ranked det så blir du kalt både det ene og det andre og bedt om å hoppe utenfor et stup og brenne deg ihjel.

 

Jaja, bra han er ute, håper han forblir ute også.

Lenke til kommentar

Faen er dette for en mentalitet?

 

Er virkelig Esports folk bare ute etter å dyppe teposen sin i fjeset på folk?

 

Skikkelig douchebag jocks dette her, men uten den fysiske formen og damene.

 

Med din mentalitet kan man jo komme med utsagn som; "Er alle skigutta rassøl som drikker seg dritings for å sette seg i bilen sin og kjøre uten ett fnugg respekt for andres liv", men det vet jeg jo ikke er sant. Vi snakker om ganske mange du skjærer under samme kam som ikke har vært kjipe mot andre folk.

Lenke til kommentar

Fra informasjonen som ligger ute kan det se ut til at dette burde vært permaban. At de bare får 6 månder hver betyr essensielt at de får spesialbehandling, da det for normale medlemmer ville vanke en permaban ved såpass gjentagende runder i tribunal som artikkelen i posten over gir intrykk av at de har vært.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-WnbiRD23

Det er like trist hver gang å se gode spillere falle for toxic og misbruk av ord. Det er klart man blir sint etter hvert av å spille, jeg har selv opplevd å sitte med hodet i hendene etter å ha sett hele laget mitt falle og klage på hverandre, men jeg tar aldri sinnet mitt inn i spillet. Det forblir min sak; kanskje det var min feil at vi tapte. Det som frustrerer meg er at NukeDuck har selv visst at det han gjorde, ville få konsekvenser. Som artikkelen nevner ovenfor har han tidligere fått bøter for nettopp denne typen dårlig oppførsel, og han bør derfor ta hintet, etter min mening.

 

Hva med å ikke spille "toxic" men (av mangel på ord) "pure"? Oppmuntre, støtte og sørge for at alle, både allierte og motstandere får et så morsomt og underholdende spill som mulig? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...