Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Valg av ny bil...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg støtter S-Max, har kjørt den jeg også. Veldig god plass til barna i baksetet, som også kan justeres (seteryggen altså). Her kan man også velge mellom mange motorer, sterke diselversjoner og også en bensinmotor på 220 hk om jeg ikke tar helt feil. Den jeg kjørte hadde 173 hk diesel noe som var godt nok.

 

C-max er litt liten kanskje..?

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Mest mulig bil for pengene: Japsebil

Mest mulig luksus for pengene: Mercedes

Mest mulig komfor: BMW

 

En bil som i grunn dekker alle behov i en stor grad: Toyota Avensis (nyere modeller). Ellers har du Volvo, kongen på haugen "if you can afford it" :p

Lenke til kommentar

Mest mulig bil for pengene: Japsebil

Mest mulig luksus for pengene: Mercedes

Mest mulig komfor: BMW

 

En bil som i grunn dekker alle behov i en stor grad: Toyota Avensis (nyere modeller). Ellers har du Volvo, kongen på haugen "if you can afford it" :p

 

Er Avensis høyere enn andre modeller?

 

Leser du vil TS gjerne ha høy bil som man slipper å sette seg ned i... men heller "opp".

Lenke til kommentar

Avensis var vel den bilen som tok over for Camry i begynnelsen på 2000-tallet, da Camry ble litt for stor og kraftfull for norske avgifter (2.4L 180 hk, 3.5L 285 hk, begge bensin). Avensis er litt som en blanding mellom Corolla/Carina og Camry. Min far hadde en i ny 2006-2009, men den syns jeg var lite imponerende. Bare helt grei bil med kjedelig interiør.

Lenke til kommentar

Fra å begynne bli en tullete diskusjon har det nå kommet mange gode tips - tusen takk!

Glad for saklige tilbakemeldinger!

 

S-Max har tidligere vært i fokus her i huset også... Stor, kjøreegenskaper som en mindre bil, kurrante motorer. Skal også sies at mitt førstevalg hadde vært Lexus RX400h, men fruen er ikke enig ?

 

Takker igjen for gode tips, tar selvfølgelig imot fler ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...