Gå til innhold

FEATURE: Musikkspillenes historie (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller fortsatt de "tidlige" Guitar hero spillene nå og da, når ånden faller over meg. Har tatt vare på den ene Metallica gitaren bare for det. Fortsatt morsomme nå og da, men kom dessverre aldri lenger enn GH5, som jeg så vidt spillte.

 

Rocksmith spilles det også en del, men har ikke fått rota meg til Rocksmith 2014 ennå, men får vel kjøpe det snart. For min del så er det bass for alle penga i Rocksmith! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiller fortsatt de "tidlige" Guitar hero spillene nå og da, når ånden faller over meg. Har tatt vare på den ene Metallica gitaren bare for det. Fortsatt morsomme nå og da, men kom dessverre aldri lenger enn GH5, som jeg så vidt spillte.

 

Rocksmith spilles det også en del, men har ikke fått rota meg til Rocksmith 2014 ennå, men får vel kjøpe det snart. For min del så er det bass for alle penga i Rocksmith! :)

 

Spiller også fortsatt de gamle GH og RB spillene fortsatt. Har nylig kjøpt mer DLC til RB3. Gleder meg virkelig til RB4.

Lenke til kommentar

Spiller fortsatt de "tidlige" Guitar hero spillene nå og da, når ånden faller over meg. Har tatt vare på den ene Metallica gitaren bare for det. Fortsatt morsomme nå og da, men kom dessverre aldri lenger enn GH5, som jeg så vidt spillte.

 

Rocksmith spilles det også en del, men har ikke fått rota meg til Rocksmith 2014 ennå, men får vel kjøpe det snart. For min del så er det bass for alle penga i Rocksmith! :)

1 up for bass :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Nu er det Clone Hero det går i. Det er en fanlaget versjon av Guitar Hero til PC med støtte for uendelig mange sanger i bibloteket. Ene svakheten med Guitar Hero og Rock Band i gamle dager var å måtte bytte spill om man plutselig fikk lyst å spille en sang som var på en av de andre spillene. Det problemet finnes ikke lengre med Clone Hero og det gjør opplevelsen så utrolig mye bedre.

Lenke til kommentar

Veldig god og dekkende artikkel, men føler det er urettferdig å blande Harmonix sitt Rock Band inn i hva som forårsaket "døden". Her er nok Activision den suverent største synderen. Ikke bare spydde de ut spill etter spill, men de ga ut instrumenter i hytt og gevær uten noen nyvinninger, og de så bare mer og mer plastikk ut. Til sammenligning bruker jeg fortsatt Rock Band-gitaren min fra PS3 på PS5 og den er fortsatt bedre enn de aller siste fra Activision.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...