Gå til innhold

Play-off for Euro 2004


d1nosaur1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norge kan vinne ettersom Spania etter min mening har et bedre rykte aa spille for , et EM uten Spania er jo ikke " riktig " .

 

Dersom det blir uavgjort eller Norge kun taper med ett maal i Spania saa er sjansen der definitivt , Spania er ikke saa gode borte og som nevnt i avisene eventuelle vearforhold kan komme Norge til gode .

Lenke til kommentar

Asså, jeg synes det var greit at Norge fikk et sterkt lag i play-off. Spania var ikke det beste vi kunne fått, Tyrkia eller Nederland kunne vært bedre, men uansett ligger det til rette for to kamper med masse mål og godt spill - fra den éne siden. For helt ærlig talt; når landslaget spiller 1-0 mot Luxemburg på Ullevaal så synes jeg det er på tide å ta et hint. Kanskje det norske landslaget ikke ER så gode som det var på slutten av nittitallet? Kanskje det kan bli litt mer ordning på det med en ny landslagstrener, men se på de norske "stjernenes" prestasjoner i utlandet?

 

Mer spillere fra tippeligaen på landslaget! :)

Lenke til kommentar
Hva er det dere prater om da? Går ikke ann å forstå hva dere prater om, hvertfall ikke ifra Topic eller av hva trådstarteren sier... :grumpy:

 

Trudde dere prata om Euro, alså "penga" :p

 

Akkurat hva av det jeg sier skjønner du ikke? Det er da ganske basisk norsk, ikke noe mer! ALLE som er oppdaterte i sportens verden vet jo at Euro 2004 er fotball-EM i Portugal, akkurat samme som Euro96 og Euro2000! :roll:

Lenke til kommentar
Anyways hvis spania taper mot norge kommer de ikke videre til EM?

Og btw skulle ikke møkkamannen slutte? Forbanna dritt fyr. Semb er det verste som har skjedd norsk fotball :evil::evil::evil::grumpy:

 

Stemmer! Det er vinn eller forsvinn, så jeg håper for guds skyld at Norge vinner! Blir nesten kjedelig å sitte å heie på Tyskland hver gang, i stedet for Norge :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Norge kommer ikke til EM. De fortjener ikke en gang å ha sjansen til det. De fortjener ikke å få spille mot Spania. De er så elendige. Trenger ikke nødvendigvis være Semb sin feil (syns han får litt vel mye pepper), men se på laget da! De sloss jo med hverandre! Det går ikke an å spille som et lag da.

 

Norge trenger Carew, Carew trenger Norge, ingen trenger Semb.

 

Dessuten skal man heie på Nederland og England.

Lenke til kommentar

Vi har ikke sjangs! 1-0 hjemme mot Luxembourg sier det meste. Mini og Davy var så sikre så sikre på at Norge kom til å feie over de, men så klarer vi så vidt å score ett jækla mål.

 

Som SnowDog sier; Semb er det verste som har skjedd norsk fotball.

Satt og leste en kommentar fra Semb i BT i dag, og da innså jeg hvor elendig Norge har spilt siden den fyren fikk jobben. Kan ikke huske sist jeg ble skikkelig glad/imponert over godt norsk spill.

 

Krysser fingrene for at Semb blir kastet på hodet ut av NFF i tiden etter at vi er blitt ydmyket av spanjolene.

Lenke til kommentar

Kjempe trekning :D Norge har ikke sjans mot spania, og vi skal endelig etter mange års venting bli kvitt semb, har er grunnen til at landslaget er så dårlig, og vi har ikke fortjent 2. plassen i gruppa, den burde romania hatt som scorer 21 mål i kvalifiseringa mot norge sine 9, norge var heldige og får nå som fortjent.

 

Med ny trener nå snart, spår jeg en lysende framtid for norske landslaget, og da kan jeg endelig begynne å se dem spille igjen.

 

men frykter at trener rollen går i arv, og at solbakken eller høgmo eller noen med "drillo" stilen tar over får å bygge videre på dette, DETTE er IKKE noe å bygge videre på.

Som Snowdog_ så fint sa: Semb er det værste som har skjedd med norsk fotball!!!

Han har ødelagt min glede med å se landslagsfotball, men nå blir vi kvitt han, dette burde bli en offisiell Flaggdag

 

http://www.sparksemb.com

Lenke til kommentar
at spania vart trukket var vel ikkje så positivt, men! som drillo sa, det er 15% sjangs for att de klarer det, men norge har klart det med mindre "drillo prosent"! lurer på hvor mange % han gidde de til de to brasilkampene, og vi vet jo hvordan det gikk!

 

Her er du inne på noe litt interessant. Det går ikke å bare se på hvor gode

andre lag er ranket. Her teller andre vesentlige faktorer inn. Brasil er verdens beste lag alt i alt, det er vel de fleste enige om. Men de vil ofte komme til å ha store problemer med Norge.

Hvorfor? Jo ganske enkelt fordi Brasil spiller en form for fotball som passer godt for den type Norge spiller. Og da er det ikke bare "Drillo-stil" som gjelder. Norge har alltid hatt organisering, fysikk og gode forsvarspillere som styrke. Dette passer de lettbente tekniske laga fra syden dårlig.

Lag som Spania og Italia har litt av begge deler, og er derfor verre.

Vi har likevel ikke så stor sjanse mot Spania nå tror jeg, fordi landslaget er nede i en bølgedal. Det er også lenge siden et norsk landslag har hatt et så svakt forsvar som nå. Og laget fungerer dårlig og uten struktur. Spillerne virker rett og slett forvirret. De har ingen klar oppgave å følge, noe jeg tror landslaget er avhengig av for å lykkes bra.

Lenke til kommentar
Heie på tyskland? OMFG! :o

 

Ja, ist es etwas falsch mit Deutschland?

 

Deutschlandrichtlinien, wenn es zum Fußball kommt! Ich wünsche, daß ich beinahe deutsch war! ...Aber ich bin 31/32 Norweger und 1/32 Swedish :(

 

Erhalten Sie mir Unrecht nicht, Norwegenrichtlinien auch. Es ist daß 50% Norwegen und 50% Deutschland = da bomb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...