Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sjampo for en med tørr hodebunn?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv tørr hodebunn, og H&S gjør det bare verre.

 

Jeg ble anbefalt denne hos en frisør på hårakutten, og har hatt god effekt av den. Den koster litt, men har du kort hår trenger du ikke bruke mer enn en halv t-skje, så du har den lenge:

http://www.rakuten.com.my/shop/bayihair/product/redkenadshp/

 

Husk å la den virke i 5 minutter.

 

Jeg fikk beskjed om å bruke denne til flasken var omtrent halvfull. Deretter gikk jeg over på en annen shampo som skulle holde det ved like. Husker ikke helt hva den het, var en firkantet merkelig flaske, der korken er på bunnen av siden på flasken. Spør frisøren, de finner sikkert det jeg mener eller noe tilsvarende.

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

H&S har virket utmerket på meg, jeg er kvitt flassingen totalt. Frisøren jeg går til sa også det var et veldig bra produkt, selv om hun egentlig ikke ville innrømme det. :p

 

Det er kanskje ulike former for problematikk som fører til flass... bare spekulerer.

 

Ja, det er det.

Det finnes for eksempel eksem, eller sopp i hodebunn, som ikke kan behandles med flass-produkter. Men det er vanskelig å se forskjell på disse lidelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...