Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Datingsider for "gamere"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig her, jeg sliter fortsatt med for korte hofteleddsbøyere etter å ha sittet mye.

Det gjelder jo også alle som jobber i en stol.

 

Jeg veier opp med styrketrening, kampsport, dans (swing) ,klatring , turene med hunden og en fysisk tung jobb hvor 80% av løftene er over 70kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor vil du bare ha gamerchick?

Jenter som driver med spill har også ofte andre interesser/hobbier som ikke er "festing, yolo og shopping". Tro det eller ei, noen gutter liker jenter som ikke kun sitter å tar selfies hele dagen.

 

Anonymous poster hash: 68422...8b2

 

Du kommer langt med en slik holdning.

 

 

Gud forby å ha en preferanse.

 

Skjønner du er singel med en slik holdning.

Du kommer langt med en slik holdning du også. Moro med stereotyping og fordommer.

 

Anonymous poster hash: 68422...8b2

Lenke til kommentar

Ts, poenget deres er at du kan ikke lete etter en spesifikk type menneske eller ha en finpusset mal. Feilen alle gjør når de ser etter kjæreste er at de er så forbanna kresne,
Den perfekte kjæresten finnes ikke. ALLE har negative sider ved seg. Sure, det hadde sikkert vært gøy for deg med en jente som likte spille, men du må være åpen for andre ting også. Feks finner du ei jente som ikke har interesse for gaming kan det godt hende at hun får det hvis du introduserer henne for spill som passer henne.

Var slik det var for meg å eksen.
Forøvrig skjønner jeg ikke at det skal være så vanskelig å møte jenter som spiller. Jeg føler jeg ikke kan kaste en stein uten å treffe ei.

Lenke til kommentar

Mye rart å lese her nå. Jeg anser meg som gamer, men har ikke døgna siden ungdomskolen. Aldri vært på lan og drikker alle helgene jeg ikke jobber. Spiller et par timer etter jobb og skole for å stresse ned, foretrekker der fremfor film og tv titting. Alle gamere sitter ikke å runker i kjelleren hjemme hos mor hele dagen, rart at den stereotypen enda finnes. Har jo masse andre interresser også som bil og styrketrening. Alle gamere jeg kjenner lever slik, normale liv der det de anser som kjedelige tv programmer er byttet ut med spill på slutten av dagen

Lenke til kommentar

Skal man i det heletatt finne noen så må man være åpen og ikke kun fokusere på en ting. Da kan veldig mange gode potensielle kjærester gå deg hus forbi.

 

Jeg har vel aldri sett ned på gamere men tenkt at jeg skjønner ikke at de ikke bruker tiden sin på viktigere ting enn spill. Men så fant jeg meg en så kalt "gamer" og jeg fant ut at jeg måtte prøve dette da. (Gaming altså) Og nå skjønner jeg ikke hvordan folk har tid til å gjøre noe annet enn å spille :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skulle en slik side eksistert. Ser jeg for meg en side med få mindre pene jenter og som drukner i geeks. Det finnes sikkert pene jenter som gamer litt Age of Empire og sånt. Men så foretrekker de sikkert å spille på konsoll og har ciklider som hobby. Og man selv foretrekker å spille på PC og man skal først ha en hobby ved siden av gamingen, burde man vel heller ha loricariidae fordi de er fetere.

 

Det er ganske mange jenter som ikke er typiske gamerchicks, allikevel synes det er gøy å spille Mario Kart på Nintendo 64, GTA 5 på PS3, Skyrim på PC osv. De finner du overalt. Men det er vel ikke sånne jenter du er ute etter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes sikkert pene jenter som gamer litt Age of Empire og sånt. Men så foretrekker de sikkert å spille på konsoll og har ciklider som hobby. Og man selv foretrekker å spille på PC og man skal først ha en hobby ved siden av gamingen, burde man vel heller ha loricariidae fordi de er fetere.

 

WOAHWOAHWOAH!!

 

 

Jeg kunne levd med en mann som liker loricariidae bedre en cichlidae. Jeg holdt loricariidae før. Nå har jeg bare hypancistrus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det finnes sikkert pene jenter som gamer litt Age of Empire og sånt. Men så foretrekker de sikkert å spille på konsoll og har ciklider som hobby. Og man selv foretrekker å spille på PC og man skal først ha en hobby ved siden av gamingen, burde man vel heller ha loricariidae fordi de er fetere.

 

WOAHWOAHWOAH!!

 

 

Jeg kunne levd med en mann som liker loricariidae bedre en cichlidae. Jeg holdt loricariidae før. Nå har jeg bare hypancistrus.

 

Woah! Du følger med på Game of Thrones også :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det finnes sikkert pene jenter som gamer litt Age of Empire og sånt. Men så foretrekker de sikkert å spille på konsoll og har ciklider som hobby. Og man selv foretrekker å spille på PC og man skal først ha en hobby ved siden av gamingen, burde man vel heller ha loricariidae fordi de er fetere.

 

WOAHWOAHWOAH!!

 

 

Jeg kunne levd med en mann som liker loricariidae bedre en cichlidae. Jeg holdt loricariidae før. Nå har jeg bare hypancistrus.

 

Woah! Du følger med på Game of Thrones også :wow:

 

Har vi en date?

Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv som en gamer, men etter at jeg sluttet med wow i 2008 så har det blitt veldig periodevis. Spiller litt på ipad, men i perioder har jeg dilla på noe på ps3 (tomb raider, dragon age etc).

 

Ikke noe dumt i at begge liker å spille. Fort gjort å bli oppslukt. Jeg raidet hver kveld i lange tider i wow... Fikk mye fritid etter at jeg slutta ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Åja det stemmer! Glemte deg helt oppi forelskelsen her.

Åja, men no worries! :) Dette er jo ikke første gangen akkurat, så å si at du ikke allerede har gjort meg vant til den følelsen ville nok ha vært en underdrivelse.
Sorry at jeg alltid glemmer at du eksisterer når jeg blir forelska! Hater når det skjer. Glad du takler følelsene dine.
Lenke til kommentar

Jeg ser på meg selv som en gamer, men etter at jeg sluttet med wow i 2008 så har det blitt veldig periodevis. Spiller litt på ipad, men i perioder har jeg dilla på noe på ps3 (tomb raider, dragon age etc).

 

Ikke noe dumt i at begge liker å spille. Fort gjort å bli oppslukt. Jeg raidet hver kveld i lange tider i wow... Fikk mye fritid etter at jeg slutta ;)

Sånn går det når man får barn. Jeg har forresten såvidt gjenopptatt gamingen nå. D3 <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...